Vyhlásené obstarávanie

Hosťovanie infraštruktúry MPSVR SR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 777 870,96
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
70310000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Informačný systém EPVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov

Popis podmienky účasti:

1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Opis podmienky účasti: Uchádzač v predloženom zozname uvedie obchodný názov odberateľa, názov zákazky, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, cenu plnenia v EUR bez DPH, lehotu plnenia, tiež súčet cien plnení v EUR bez DPH za požadované obdobie relevantných pre vyhodnotenie podľa zadanej podmienky. Vzor zoznamu dodávok tovaru tvorí Prílohu č. 6 súťažných podkladov. Zoznam sa predkladá ako sken originálneho listinného dokumentu podpísaného štatutárnym zástupcom uchádzača. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, nemusí byť podpísaný. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, že v rámci predložených referencií boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. Ak sú predmetom zákazky aj služby iného charakteru, ako sú požadované referenčné poskytnuté služby, verejný obstarávateľ požaduje v zozname poskytnutých služieb odčleniť služby požadovaného charakteru od ostatných služieb, ktoré nie sú požadovaného charakteru. Uchádzač je povinný uviesť cenu len za poskytnuté služby požadovaného charakteru. Verejný obstarávateľ uzná zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti služieb, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o poskytnutie služieb, ktoré bolo začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb bol poskytnutý v rozhodnom období. Verejný obstarávateľ neuzná rozsah poskytnutých služieb, ktoré boli poskytované mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke identifikoval. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť informácie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením Zoznamu poskytnutých služieb, vzor ktorého tvorí Príloha č. 6 súťažných podkladov, ktorým musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie poskytol služby rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky ( prenájom dátového centra ) a to v súhrnnej hodnote min. 1 000 000,00 EUR bez DPH. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

2. § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") v nadväznosti na § 35 ZVO - uvedenie opatrení použitých záujemcom na zabezpečenie kvality.

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 2: a) Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti (ISMS), ktorej sa predmet zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, týka, a ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany informácií vyplývajúcej z normy ISO/IEC 27001, alebo ekvivalent, z dôvodu prevádzkovania systémov obsahujúcich citlivé a osobné údaje v rámci informačného systému verejného obstarávateľa. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem. b) Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek ISO 9001 v oblasti informačných technológií, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu, alebo aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie manažérstva kvality v súlade s § 35 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prenájom nebytového priestoru vrátane poskytovania služieb za účelom zriadenia dátového centra, resp. jeho umiestnenia spojeného s prevádzkou a ochranou technológií/rackov. Všeobecné podmienky, technické podmienky, environmentálne podmienky, bezpečnostné a protipožiarne podmienky prenajatého priestoru sú uvedené v prílohe č. 1 Zmluvy o nájme (ďalej len „zmluva“), ktorého grafické znázornenie je uvedené v dokumente Grafické umiestnenie predmetu nájmu, ktorý tvorí prílohu č. 2 zmluvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.