Vyhlásené obstarávanie

Dodávanie alkoholických nápojov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
178 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15910000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona – verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetné verejné obstarávanie na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom dodávok tovaru preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (konkrétne: dodávok alkoholických nápojov). V zozname realizovaných dodávok tovaru uchádzač uvedie Názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, Predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), Hodnota tovaru v EUR bez DPH/ EUR s DPH, Skutočná lehota dodania, Kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií), Len výšku hodnoty dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovarov uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru osobitne uviedol plnenia ako aj ich hodnotu, ktoré boli realizované priamo uchádzačom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuka s najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH na dve desatinné miesta, bude komisiou s právom vyhodnocovať ponuky a s podporou IS EVO označená za prvú v poradí, ponuka s druhou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za druhú v poradí, ponuka s treťou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za tretiu v poradí, atď. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie alkoholických nápojov po dobu 48 mesiacov podľa špecifikácie verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, školenie personálu. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo výrobkov. Špecifikácia tovaru: • kvalitný alkohol od renomovaných, svetových značiek, ktoré majú na Slovensku vybudované povedomie o značke – najpredávanejšie základné druhy a vyššie štandardy ako alternatívy k základným druhom. Za základné druhy alkoholických nápojov považujeme whisky, koňak, rum, vodka, gin, bitter. Pri základných druhov alkoholických nápojov požadujeme výber a ponuku z portfólia renomovaných svetových značiek v rôznych objemoch (1 liter, 7dcl, aj v miniatúrach). Táto ponuka je predmetom vyhodnotenia ponúk (Príloha č. 2_1A_ Vlastný návrh plnenia zákazky_základný_vyhodnocovaný sortiment a Príloha č. 2_1B_ Vlastný návrh plnenia zákazky_základný_vyhodnocovaný sortiment). Dodávateľ nemôže zameniť jednotlivé druhy požadovaných skupín alkoholických nápojov ako napríklad um za rum, brandy za koňak a podobne. V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 2_2_Vlastný návrh plnenia zákazky_doplnkový sortiment, je dodávateľ povinný ponúknuť aj iný ako uvedený druh alkoholických nápojov a tiež viac značiek jednotlivých druhov alkoholických nápojov v rôznych objemoch, tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment alkoholických nápojov, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. • požadované dostatočné množstvo alkoholu u jednotlivých vybraných druhov počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; Špecifikácia služieb, zahrnutých v cene tovaru: • školenie personálu 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu; • poskytovanie POS materiálu a inventára k jednotlivým druhom alkoholických nápojov zdarma v dostatočnom množstve počas celej doby trvania Rámcovej dohody a jeho priebežné dopĺňanie a to najmä poháre k jednotlivým druhom nápojov, odmerky a iné. • pomoc pri podujatiach 4x ročne - zabezpečenie odbornej prezentácie produktov (vlastní somelieri); pri uvedených podujatiach je služba nákladom dodávateľa a tovar nákladom kupujúceho. • Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to podľa Prílohy č. 2_1B_ Vlastný návrh plnenia zákazky_základný_vyhodnocovaný sortiment). Podmienky dodávania tovaru: - dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru v stanovený dátum a čas na adresu verejného obstarávateľa/kupujúceho; - zabezpečenie dodania tovarov na adresu verejného obstarávateľa/kupujúceho bez obmedzenia počtu, t.j. od 1 ks na základe objednávky.

Doplňujúce informácie

1/ Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2/ Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk . 3/ Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO prístupné v rámci IS EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499571. 4/ Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5/ Vysvetlenie informácií, potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO , a to najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v súťažných podkladoch). 6/ Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7/ Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 8/ Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 7 súťažných podkladov. 9/ V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona. 10/ Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (Rámcová dohoda) predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.4 súťažných podkladov. 11/ Verejný obstarávateľ uvádza, že bude uplatňovať opatrenia, upravené v § 10 ods. 4 zákona a súvisiacich ustanoveniach zákona voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády, ak to bude aplikovateľné. 12/ Verejný obstarávateľ pri tomto verejnom obstarávaní uplatňuje nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31.júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/576 z 8.apríla 2022. 13/ Predmetné verejné obstarávanie nie je a)zelené verejné obstarávanie, b)obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.