Vyhlásené obstarávanie

Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trnava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
174 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71200000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
14. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom K1 je Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR vrátane DPH. Bližšie viď. v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je spracovanie kompletnej projektovej dokumentácie na stavbu „Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave“. Zámerom výstavby je novostavba parkovacieho objektu s kapacitou cca do 300 parkovacích miest. Požiadavkou mesta Trnava je výstavba modernej parkovacej budovy, v ktorej budú aplikované nové technológie a technické zariadenia. Požadovaný rozsah projektovej dokumentácie bude pozostávať z architektonickej štúdie, vypracovania zámeru pre zisťovacie konanie a v prípade potreby aj procesu EIA podľa zákona č. 24/2006 Z. z., dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu a vykonávanie odborného autorského dozoru. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO, vysvetľovanie informácií vo výzve, podkladov, ktoré sú súčasťou výzvy a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.evo.isepvo.sk). 2. Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk. 3. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch na predloženie ponuky a/alebo v inej sprievodnej dokumentácii a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. 4. Ponuka predložená uchádzačom musí spĺňať náležitosti obsahu ponuky podľa súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku, bližšie viď. v súťažných podkladoch. 6. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je podľa § 44 ods. 3 písm. a) ZVO najlepší pomer ceny a kvality Verejný obstarávateľ rozdelil bodové hodnotenie v pomere: cena (kritérium K1) 50 / kvalita (kritérium K2) 50. Výpočet kritéria na vyhodnotenie ponúk sa bude uplatňovať: K1 + K2 = počet bodov uchádzača. Pri rovnosti bodov uchádzačov rozhoduje nižšia cena. 7. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 9. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s výzvou a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom na predmet zákazky. 10. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do termínu uvedeného vo výzve na predkladanie ponúk, t.j. do 6 mesiacov nasledujúcich po mesiaci, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. 11. Vykonať obhliadku predmetného územia, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Priestor je verejne dostupný, nie je potrebná prítomnosť kontaktnej osoby.