Vyhlásené obstarávanie

GPS monitoring vozidiel


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 456 540,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38112100-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických žiadostí, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude IS JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34 ods.1 písm. a) - zoznamom dodaných tovarov či poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, a v minimálnej hodnote 700.000,00 EUR bez DPH, a zároveň, zoznam musí obsahovať minimálne 1 poskytnutú službu či dodaný tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky s minimálnym počtom 1000 kusov monitorovacích zostáv. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pod pojmom „rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky“ sa rozumie dodávka, inštalácia a poskytovanie služieb GPS monitoringu vozidiel, integrácia so systémom SAP ERP a prevádzka systému. V prípade, že referencia nebola vytvorená v súlade s § 12 ZVO, zoznam zákaziek musí obsahovať minimálne tieto údaje: • názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, • názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa, • názov a stručný opis poskytovanej služby, • lehotu dodania, • celková zmluvná cena v EUR bez DPH, • meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje, • potvrdenie odberateľa Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. b) § 34, ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 35 - že je držiteľom platného certifikátu zavedenia komplexného systému riadenia bezpečnosti informácií zodpovedajúceho EN ISO 27001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem bezpečnosti informácií. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení bezpečnosti informácií, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti informácií podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní. c) § 34, ods. 1, písm. m) - že je držiteľom platného osvedčenia výrobcu alebo zástupcu výrobcu podľa § 4 zákona č. 725/2004 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov ku komponentu (GPS) určeného k montáži do vozidla alebo držiteľom platného osvedčenia o typovom schválení komponentu v zmysle § 8 uvedeného zákona, resp. iný doklad preukazujúci, že komponenty (GPS) dodávané a používané predkladateľom sú homologizované, certifikované, schválené Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR a spĺňajú všetky legislatívne požiadavky EÚ. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie „technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti“ využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g) ZVO, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu, a to prostredníctvom štandardného formuláru. Uchádzač môže využiť na vyplnenie interaktívny dokument dostupný na web-stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk alebo preddefinovaný dokument spracovaný verejným obstarávateľom, ktorý tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Uchádzač predkladá jednotný európsky dokument osobitne: a) za seba, b) za osobu, ktorej finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí. Navrhnuté ceny za predmet zákazky sa predkladajú v EUR podľa kapitoly C - Spôsob určenia ceny týchto súťažných podkladov..
  • Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia kritéria sú nasledujúce: a) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH b) Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, c) Poradie sa uplatní úmerne na ďalších uchádzačov.
  • Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyplnený návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č. 1 týchto súťažných podkladov. Podkladom pre vyplnenie je príloha č. 4: Podrobný rozpočet položiek.
  • Verejný obstarávateľ stanovil 1 kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) „Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH“
  • Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe najnižšej ceny.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie, montáž a servis GPS monitorovacích zostáv (zariadení) na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke motorových vozidiel a mechanizmov. Dodanie a montáž monitorovacieho zariadenia (HW vybavenie-telematická riadiaca jednotka) vrátane inštalácie potrebného softvérového vybavenia (SW vybavenie) pre zabezpečenie monitorovania pohybu a/alebo práce vozidiel (nadstavieb). Predmetom zákazky je aj spracovávanie získaných dát a umožnenie verejnému obstarávateľovi nepretržitý elektronický prístup na komunikačný server, za účelom vytvárania a získavania požadovaných zostáv a informácii (trasa, tankovanie, poloha a ostatné dáta a plnenia v rozsahu, kvalite a funkcionalite vyplývajúcej z technickej špecifikácie). Predmetom zákazky nie je dodanie SIM kariet do telemetrických jednotiek. Tie si zabezpečí verejný obstarávateľ samostatne a na vlastné náklady. Určenú skupinu vozidiel na vybavenie monitorovacím systémom tvorí 1150 vozidiel. Ide o osobné vozidlá v počte 470, nákladné vozidlá v počte 380 a pracovné stroje v počte 300. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, a to z dôvodu veľkosti textu opisu predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Komplexnosť predmetu zákazky a odôvodnenie nerozdelenia zákazky Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti aj z nasledovných dôvodov: a) predmet zákazky v celom rozsahu je schopných dodať viacero dodávateľov na trhu, ktorými môžu byť aj malé a stredné podniky, b) ide o dodanie tovaru, ktoré sú dostupné na trhu, c) nerozdelenie predmetu zákazky vzhľadom na charakter predmetu zákazky je v tomto konkrétnom prípade v súlade s princípom hospodárnosti, efektívnosti nediskriminácie a čestnej hospodárskej súťaže. Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (recitál 78) pritom vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.