Vyhlásené obstarávanie

Prvomájové Malacky 2024


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Malacky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 268,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952100-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
13. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
29. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MÚ Malacky
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO : zoznamom poskytnutých služieb

Popis podmienky účasti:

1.Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie nasledovnej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia výzvy (vzhľadom na to, že v roku 2020 a 2021 sa neorganizovali kultúrne podujatia hromadného charakteru) s uvedením cien, lehôt poskytnutia služby a odberateľov. Ak odberateľom nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, účastník do zoznamu uvedie kontaktnú osobu odberateľa za účelom preverenia preukazovanej skutočnosti. Minimálna úroveň štandardov: Zoznam musí obsahovať zákazky podobného charakteru (organizovanie kultúrneho podujatia vrátane technického zabezpečenia) v sumárnej hodnote min. 60 000 EUR bez DPH, pričom min. 1 zákazka bude v hodnote min. 30 000 EUR bez DPH . Uvedené sa dá splniť aj 1 zákazkou spĺňajúcou stanovené limity. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku ECB ku dňu zaslania Výzvy na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. 2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (ako uchádzač) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Kvalita
  • Ideový koncept

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie organizácie kultúrneho podujatia „Prvomájové Malacky 2024“ vrátane technického zabezpečenia, pódií, programu, osvetlenia, ozvučenia, umiestnenie stánkov, prepojenie jednotlivých akcií a podujatí, riešenie dopravnej obsluhy. Ďalej ide o zabezpečenie mobilných WC a umývadiel, upratovania počas akcie a po kultúrnej akcii, zabezpečenie zdravotnej a bezpečnostnej služby. Rozmiestnenie dočasných objektov musí byť jasné a hierarchicky riešené tak, aby navrhovaný ústredný priestor a prepojenie zón bolo jasne čitateľné a bezkolízne. V návrhu spracovanom na úrovní ideovej štúdie je potrebné riešiť celý priestor určený na organizáciu podujatia. Riešené územie predstavuje priestor Zámockého parku pre “Prvomájové Malacky 2024”, informácie sú uvedené v priložených mapách, vymedzený priestor v priložených mapách je len orientačný. Charakter riešenia musí korešpondovať s predchádzajúcimi podujatiami a musí priniesť i nové inovatívne riešenia, mal by sa niesť v duchu charakteristiky mesta Malacky ako historicky významného sídla, ale zároveň moderného, podporujúceho turizmus a návštevnosť. Ďalšie podrobné informácie viď v zverejnených súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Pre zrušenie verejného obstarávania si vyhradzujeme právo použiť primerane ustanovenia podľa § 57 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup obstarávania zrušiť aj v prípade zmeny okolností za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. b) Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve Súťažné podklady v profile VO ako aj v EPVO - IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Súťažné podklady (SP), ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. Potrebné linky s odkazmi sú uvedené v tejto výzve. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a budú aj dostupné cez IS EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. c) Obhliadka sa neorganizuje - je nepovinná, areál parku je verejne dostupný. d) Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom el. platformy EPVO - IS EVO. Informácie o el.platforme IS EVO viď na https://www.isepvo.sk/ , príručky a súvisiaca dokumentácia na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Podrobné informácie Záujemca/Uchádzač viď zverejnená Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania – IS EVO, Časť Záujemca/Uchádzač – Pracovné postupy, link : https://www.isepvo.sk/wp-content/uploads/2022/03/manual_uchadzac.pdf Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt v el. platforme EPVO - IS EVO. Videonávod je zverejnený na https://www.isepvo.sk/videonavody/ 1.krok: Treba vytvorenia a aktivácia účtu . Uvedený 1.krok stačí len na kladenie otázok a notifikácie. Následne 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (musí byť Overený HS!), na webovom sídle EPVO https://www.isepvo.sk. Pre hospodársky subjekt odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku. Uvedený proces pridelenia autentif. údajov môže trvať aj pár dní preto odporúčame si registráciu v EPVO - IS EVO vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo "vstúpiť do zákazky" napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Prípadné vysvetľovanie a doplnenie súťaž. podkladov bude zverejnené cez IS EVO a záujemca dostane aj notifikáciu. Ponuku odporúčame nahrávať do systému EPVO -IS EVO v dostatočnom predstihu ako aj mať dostatočne rýchly internet, nakoľko nahrávanie ponuky v posledných minútach nie je garantované, že ponuka bude predložená v lehote. e) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. f) Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Zodpovedané budú bezodkladne, najneskôr min. 2 prac. dni pred lehotou na predloženie ponúk ak sa požiadalo včas. g) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu, resp. doplnenie informácií v dokumentoch najneskôr 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade podstatnej zmeny zadania sa primerane predĺži lehota na predkladanie ponúk. h) Verejný obstarávateľ v prípade nejasností alebo chýbajúcich dokladoch v ponukách môže požiadať o vysvetlenie cez IS EVO, resp. doplnenie ponúk. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie, resp. doplnenie v IS EVO do 2 prac. dní odo dňa doručenia požiadavky ak ver. obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Vysvetlením ponuky nemôže prísť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní. i) Všetky doklady v ponuke sa predkladajú ako skeny originálov alebo ich úradne overených kópií ak nie je uvedené inak. j) Uchádzači budú oboznámení s výsledkom verejného obstarávania do 5 prac. dní odo dňa ukončenia vyhodnotenia ponúk. k) Všetky náklady s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. l) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia len za predpokladu, že predložená v zmysle podmienok výzvy a zadávacích podkladov, obsahuje všetky náležitosti definované vo výzve a v zadávacích podkladoch a bola predložená v lehote určenej na predkladanie ponúk. m) Ukončenie vyhodnotenia predložených ponúk bude do 20 prac. dní odo dňa, kedy uplynula lehota na predloženie ponúk. V odôvodnených prípadoch (napr. pri vysvetľovaní ponuky a pod.) bude uvedená lehota primerane predĺžená. n) Úspešný uchádzač doručí do 5 prac. dní odo dňa doručenia oznámenia o výsledku VO a výzvy na súčinnosť uchádzačom podpísaný návrh zmluvy na adresu MÚ Malacky v počte 4ks v origináli vrátane príloh. V prípade ak úspešný uchádzač nedoručí zmluvu bude sa to považovať za neposkytnutie súčinnosti a vyzvaný na podpis zmluvy bude druhý uchádzač v poradí atď. o) Dôvernosť a ochrana osobných údajov: Verejný obstarávateľ počas priebehu VO nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk. Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. podľa autorského zákona.