Vyhlásené obstarávanie

Výmena zábradlia na ul. M. Rázusa, I. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Topoľčany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
27 744,04
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34928320-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
11. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
20. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk v systéme IS ePVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f)

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch bod Podmienky účasti a dokumenty požadované verejným obstarávateľom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 písm. ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch bod Podmienky účasti a dokumenty požadované verejným obstarávateľom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk v rámci tohto postupu verejného obstarávania je najnižšia celková cena v eur s DPH za predmet zákazky. Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s požadovaným predmetom zákazky, t. j. cenu za dodanie tovaru a všetkých s realizáciou stavby súvisiacich služieb a dodávok.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác, predmetom ktorých je výmena jestvujúceho cestného (dopravno-bezpečnostného) zábradlia na ul. M. Rázusa. Výmena zábradlia bude uskutočnená v dvoch etapách. Výmena jestvujúceho zábradlia bude prebiehať na pozemkoch parc. č. 4225/1, 4225/4, 226/1 v dĺžke 58,85 m. Výmena zábradlia bude prebiehať na ul. M. Rázusa od vstupu na dvor do ZŠ Hollého po podchod pre peších. Nové zábradlie bude osadené v línii jestvujúceho zábradlia. Výška zábradlia bude 1,1 m od styku s chodníkom, šírka jedného poľa zábradlia bude 2,0 m. Zábradlie bude tvorené horizontálnou výplňou kruhového prierezu. Trubky priemer 51/3 mm. Povrch oceľových konštrukcií je chránený základným epoxidovým a vrchným polyuretánovým nástrekom. Farba červeno-bielej farby v odtieni RAL 3020 a RAL 9003. Všetky oceľové prvky sú navzájom pospájané do jednotnej uzemňovacej siete. Pre začatím stavebných prác je nevyhnutné vytýčiť všetky podzemné inžinierske siete v blízkosti a priestore staveniska. Po vytýčení inžinierskych sietí bude realizované umiestnenie dočasného dopravného značenia a začne sa so stavebnými prácami. Rozsah zákazky je riešený v projektovej dokumentácií s výkazom výmer : „Výmena zábradlia na ul. M. Rázusa, I. etapa“, ktorú vypracovala spoločnosť QVINZ s.r.o., zodpovedný projektant- Ing. Miroslav Vyparina – autorizovaný stavebný inžinier. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, projektovej dokumentácií a výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja ePVO na portáli https://evo.isepvo.sk/. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 117 ZVO. 3. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme ePVO. 4. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému ePVO. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu ePVO. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie obstarávateľ nebude brať zreteľ ak obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. 5.Uchádzač vo svojej ponuke predloží dokumenty potrebné pre splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, dokumenty potrebné pre splnenie požiadaviek na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. 6. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 8. Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.