Vyhlásené obstarávanie

Chirurgický navádzací systém na lokalizáciu tumorov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
29 436,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33151000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • najnižšia celková cena v EUR bez DPH za predmet zákazky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia chirurgického navádzacieho systému na lokalizáciu tumorov vrátane spotrebného materiálu. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie tovaru do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp. preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie tovaru zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytnutie záruky a záručného autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej minimálnej technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predloženie dokladov preukazujúcich splnenie ostatných osobitných požiadaviek na predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v dokumente Výzva na predkladanie ponúk (bod 9.9)