Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie kapacity materskej školy v Košťanoch nad Turcom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Košťany nad Turcom
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
274 932,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
21. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Nemocničná 1944/10, 026 14 Dolný Kubín
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická alebo odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

1. § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač musí preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť predložením dokladov / dokumentov podľa § 34 ods. 1 písm. b) a g) zákona o verejnom obstarávaní: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - vyžaduje sa (minimálna požadovaná úroveň): - Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2. ZVO, ktorým preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce (pozemné stavby) ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 270 000,00 EUR bez DPH / zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. - V prípade, že uchádzač poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname, tzn. uchádzač je povinný tieto referencie v predloženom dokumente identifikovať. 2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - vyžaduje sa (minimálna požadovaná úroveň): - Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledovných riadiacich zamestnancov: - Minimálne požadovaný počet riadiacich zamestnancov a požadovaná pozícia: Stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby – minimálne 1 osoba - Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením: - dokladu o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby, - profesijného životopisu stavbyvedúceho, ktorý je podpísaný dotknutou osobou, a z ktorého je zrejmý priebeh zamestnaní a vzdelanie. V uvedenom životopise uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov a to napríklad: Súhlasím s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa Zákona č. 18/2018 Z. z. a Nariadenia (EÚ) 2016/679. Dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov verejným obstarávateľom a / alebo osobou splnomocnenou na proces verejného obstarávania uvedených v mojom životopise, ktorý som poskytol uchádzačovi za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky. Zároveň dávam súhlas na ich sprístupnenie aj tretím osobám, ktorými sú kontrolné orgány vykonávajúce kontrolu procesu verejného obstarávania na daný predmet zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je uskutočnenie stavebných prác objektu materskej školy podľa projektovej dokumentácie stavby. Stavebné úpravy budú spočívať zo zateplenia obvodového plášťa, zateplenia sokla, stropu, výmeny strešnej krytiny ale len v časti kde je drevený krov na plochej streche ostáva existujúca plechová krytina + nový odkvapový systém na celom objekte aj na plochej streche, výmeny osvetlenia a elektrických vnútorných rozvodov, riešenie bezbariérového vstupu do MŠ s prestrešením, vnútorné úpravy sociálnych priestorov a jednotlivých miestností, nová plynová kotolňa + nové vykurovacie rozvody a vykurovacie telesá / radiátory/, nový bleskozvod a uzemnenie a nové vstupné dvere.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk, 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, 3. Verejný obstarávateľ na základe doručených ponúk určí poradie uchádzačov; od najnižšej celkovej ceny v EUR s DPH (ponuka sa umiestni na prvom mieste) po najvyššiu celkovú cenu v EUR s DPH (najvyššie poradie určené podľa počtu doručených ponúk) a vyhodnotí splnenie zadefinovaných podmienok účasti v tejto výzve a požiadaviek na ponuku uchádzača, ktorý sa svojou cenovou ponukou umiestnil na 1. mieste v poradí. 4. Súťažné podklady s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa. 5. Vyhradenie zákazky podľa § 108 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Neuplatňuje sa.