Vyhlásené obstarávanie

Technické vybavenie pre Krajskú knižnicu P.O. Hviezdoslava v Prešove


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Krajská knižnica P.O.Hviezdoslava v Prešove
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
30238000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
21. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
29. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona bude splnená, ak uchádzač hore uvedeným zoznamom preukáže: - súhrnné množstvo dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, v sume min. 65 000 Eur bez DPH. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet a finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Vzor čestného vyhlásenia tvorí Prílohu č. 4 výzvy.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Jediným kritériom je najnižšia cena za dodaný tovar v zmysle výzvy a príloh výzvy. Rozhodujúca je Celková cena v Eur s DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je technológiu pre identifikáciu a zabezpečovanie dokumentov v knižnici vrátane dodania, inštalácie a zaškolenia pracovníkov a to: - Pracovná stanica RFID k PC – 6ks Zariadenie pozostávajúce z RFID čítačky a antény pripojenej k počítaču, ktoré možno využívať ako výpožičnú stanicu aj programovaciu stanicu pre prácu s RFID etiketami. - Bezpečnostná brána RFID - 2ks Zariadenie bude nainštalované pri východe z knižnice a v prípade detekcie priechodu zabezpečeného média spusti poplach - Rozširujúci stojan pre bezpečnostnú RFID bránu – 1ks Knižnica aktuálne využíva dvoj - stojanovú RFID bránu typ „bibliotheca RFID gate“. Túto požadujeme doplniť o ďalší rozširujúci stojan aby bol zabezpečený koridor o šírke 200cm. - Selfcheck s hotovostnými platbami – 2ks Zariadenie, ktoré umožní návštevníkom knižnice samoobslužné vykonávanie výpožičiek a vrátenie kníh spolu s hotovostnými platbami za služby. - Licencia SIP2 – 1ks Licencia SIP2 serveru knižničného systému Dawinci

Doplňujúce informácie

- Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami, resp. uchádzačmi, postupovať v súlade s ust. § 117 ods. 6 a nasl. a § 20 ZVO prostredníctvom elektronickej platformy v zmysle § 13 ZVO, konkrétne prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len „EVO“) dostupnom cez webové sídlo https://www.isepvo.sk/ . Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. - Verejný obstarávateľ bude postupovať tzv. reverzným postupom, t. j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 ZVO druhá veta zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. - Výsledkom súťaže bude Kúpna zmluva uzatvorená podľa § 409 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, uzatvorená medzi úspešným uchádzačom (dodávateľom) a verejným obstarávateľom (objednávateľom) podľa prílohy č.3 výzvy.