Vyhlásené obstarávanie

Dodávanie vína


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
598 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15930000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
3. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
1.časť - Vína slovenskej produkcie
Popis:
Opis: Ide o dodávanie vín slovenskej produkcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch k tejto zákazke. Časť č. 1 - Vína slovenskej produkcie: Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína slovenskej produkcie zo slovenských viníc a slovenského hrozna po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou . Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno zo slovenskej produkcie, slovenského hrozna, slovenskej vinice. • Víno musí byť určené pre HoReCa segment, nie pre maloobchodné siete a musí zodpovedať charakteru prevádzky umiestnenej v Slovenskom národnom divadle, ako najvyššej kultúrnej inštitúcie na Slovensku. • Víno slovenských vinárstiev vo vyššej strednej až top kvalite, od výrobcov, ktorých vína už získali medaile na uznávaných vinárskych súťažiach na Slovensku alebo vo svete. To znamená, že vinárstvo uvedené v ponuke, muselo v minulosti získať ocenenie na prestížnych súťažiach. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.1.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.1.1.B a v Prílohe č 3.1.1 Cenový rozpočet. • Predpokladaná hodnota zákazky za zmluvné obdobie, t.j. 48 mesiacov : 186 500 ,- Eur bez DPH. Ďalšie požiadavky na tovar: • ponuka musí obsahovať základné druhy vína, špecifikované v Prílohe č. 2.1.1.A a 3.1.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75 litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • zabezpečenie vín mimo portfólia vínnej karty SND pre účely externých podujatí a na základe požiadaviek klientov SND, ktorí budú organizovať v priestoroch divadla rôzne typy podujatí; tieto vína budú tvoriť tzv. doplnkový sortiment a nebudú predmetom vyhodnocovania; • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 3.1.2 Cenník, dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných odrôd a ročníkov mimo základnej ponuky uvedenej v Prílohe 2.1.1.A ,tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta a počas špeciálnych podujatí (napr. premiéra predstavenia). • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa; Špecifikácia súvisiacich služieb: - školenie personálu 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu; - POS materiál v dostatočnom množstve počas celej doby trvania zmluvy a jeho priebežné dopĺňanie a to najmä vínové poháre v počte 300ks ročne, stoppre (zátky na sekt) v minimálnom počte 10ks ročne, otvárače na víno v počte minimálne 10ks ročne, chladiče na jednu fľašu v počte 5ks ročne, chladiče na tri až päť fliaš v počte 5ks ročne. - prezentácia vín na vopred dojednaných interných podujatiach, a to štyrikrát ročne počas celej doby trvania Rámcovej dohody; súčasťou prezentácie je výdajné miesto, someliéri, tovar, inventár a všetko potrebné k zabezpečeniu degustácie vína, ktorá je zároveň prezentáciou značky jednotlivých vín; všetky detaily a požiadavky budú odkomunikované najneskôr jeden mesiac vopred; - pomoc pri veľkých podujatiach 2x ročne - zabezpečenie odbornej prezentácie produktov (vlastní somelieri); pri uvedených podujatiach bude služba nákladom dodávateľa a tovar nákladom objednávateľa; - zabezpečenie a nájom technológií pre kvalitné uskladnenie vín v prevádzkach verejného obstarávateľa; nájom technológie v cene zákazky a je viazaný na celú dobu trvania Rámcovej dohody; špecifikácia požiadaviek na zabezpečenie predmetu nájmu technológií: o vínne chladničky na uskladnenie minimálne 2x150 fliaš vína, dvoj-zónové (alt. minimálne dve jedno-zónové každá na minimálne 150ks fliaš vína) pre uskladnenie červených aj bielych vín v požadovanej teplote; o bezplatný servis technológií, ako aj ich dovoz a montáž technológií; servis technológií do 24 hodín od nahlásenia servisu, a to aj v prípade, že servisný zásah musí byť vykonaný v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov; profylaktická prehliadka technológií jedenkrát ročne bezplatne; - Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to v (Príloha č. 2.1.1.B Vlastný návrh plnenia zákazky základný slovenské vína).

Názov:
2.časť - Vína svetovej produkcie
Popis:
Opis: Ide o dodávanie vín svetovej produkcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch k tejto zákazke. Špecifikácia tovaru: Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína svetovej produkcie, prioritne z talianskych viníc, po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou. Vína v ponuke musia byť určené pre HoReCa segment, svojou kvalitou zodpovedať charakteru prevádzky baru v priestoroch Slovenského národného divadla a nemôžu byť určené pre predaj v maloobchode mimo špecializovaných predajní s ponukou vína. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno svetovej produkcie. • Ponuka nemôže obsahovať vína dostupné v maloobchode, mimo špecializovaných obchodov s vínom - vinoték. Vína stolové nebudú akceptované. Vína predávané v obchodných reťazcoch nebudú akceptované. • Súčasťou ponuky musia byť vína z oblastí Wachau, Burgenland, Mosel,Toskánsko, Piemonte, Primitivo, La Rioja, Cava,Valdobbiadene, Veneto, Mendoza, Bordeaux, Alsasko, Douro, Napa Valley, Maipo Valley, Kapské mesto, Yarra Valley, žiadame uviesť do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe 2.2.1.B. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky žiadame naceniť sekt v kvalite minimálne spumante. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet (základný/vyhodnocovaný sortiment) žiadame naceniť sekt variant frizzante, spumante a prosecco, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. Sekt v kvalite minimálne spumante v skle v objeme 0,2l žiadame naceniť aj do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet. Sekt v objeme 0,2l neakceptujeme v plechovke. • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 3.2.2 Cenník (Doplnkový/nevyhodnocovaný tovar), dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných oblastí, tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.2.1B a v Prílohe č 3.2.1 Cenový rozpočet. • Predpokladaná hodnota zákazky za zmluvné obdobie, t.j. 48 mesiacov : 412 000 ,- Eur bez DPH. Ďalšie požiadavky na tovar: • Ponuka musí obsahovať základné druhy vína, uvedené v Prílohe č. 2.2.1.A a 3.2.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75litra a pre sekt aj v objeme 0,2litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa; Špecifikácia súvisiacich služieb: - školenie personálu 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu; - POS materiál v dostatočnom množstve počas celej doby trvania zmluvy a jeho priebežné dopĺňanie a to najmä poháre vínne, chladiče na víno pre 1 fľašu v počte minimálne 3 kusy, chladiče pre 3 a viac fliaš v počte minimálne 3kusy, otvárače na víno, nálievky a iné; - prezentácia vín na vopred dojednaných interných podujatiach, a to štyrikrát ročne počas celej doby trvania Rámcovej dohody; súčasťou prezentácie je výdajné miesto, someliéri, tovar, inventár a všetko potrebné k zabezpečeniu degustácie vína, ktorá je zároveň prezentáciou značky jednotlivých vín; všetky detaily a požiadavky budú odkomunikované najneskôr jeden mesiac vopred; - pomoc pri veľkých podujatiach 2x ročne - zabezpečenie odbornej prezentácie produktov (vlastní somelieri); pri uvedených podujatiach bude služba nákladom dodávateľa a tovar nákladom objednávateľa; - zabezpečenie a nájom technológií pre kvalitné uskladnenie vín v prevádzkach verejného obstarávateľa; nájom technológie je v cene zákazky a je viazaný na celú dobu trvania Rámcovej dohody; špecifikácia požiadaviek na zabezpečenie predmetu nájmu technológií: o vínne chladničky na uskladnenie minimálne 2x150 fliaš vína, dvoj-zónové (alt. minimálne dve jedno-zónové ako náhrada za jednu dvoj-zónovú t.j. chladničky na uskladnenie vína v dvoch rôznych teplotách vhodných pre červené a biele víno v celkovom počte 300fliaš vína na uskladnenie) pre uskladnenie červených aj bielych vín v požadovanej teplote; o bezplatný servis technológií, ako aj ich dovoz a montáž technológií; servis technológií do 24 hodín od nahlásenia servisu, a to aj v prípade, že servisný zásah musí byť vykonaný v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov; profylaktická prehliadka technológií jedenkrát ročne bezplatne; - Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to v (Príloha č. 2.2.1.B Vlastný návrh plnenia zákazky svetové vína).

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Typ: Technická a odborná spôsobilosť Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetné verejné obstarávanie na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom dodávok tovaru preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (v prípade 1.časti: vína slovenskej produkcie). V zozname realizovaných dodávok tovaru uchádzač uvedie Názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, Predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), Hodnota tovaru v EUR bez DPH/ EUR s DPH, Skutočná lehota dodania, Kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií), Len výšku hodnoty dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovarov uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru osobitne uviedol plnenia ako aj

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetné verejné obstarávanie na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom dodávok tovaru preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (v prípade 2.časti: vína svetovej produkcie). V zozname realizovaných dodávok tovaru uchádzač uvedie Názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, Predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), Hodnota tovaru v EUR bez DPH/ EUR s DPH, Skutočná lehota dodania, Kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií), Len výšku hodnoty dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovarov uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru osobitne uviedol plnenia ako aj ich hodnotu, ktoré boli realizované priamo uchádzačom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Opis: Ide o dodávanie vín slovenskej produkcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch k tejto zákazke. Časť č. 1 - Vína slovenskej produkcie: Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína slovenskej produkcie zo slovenských viníc a slovenského hrozna po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou . Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno zo slovenskej produkcie, slovenského hrozna, slovenskej vinice. • Víno musí byť určené pre HoReCa segment, nie pre maloobchodné siete a musí zodpovedať charakteru prevádzky umiestnenej v Slovenskom národnom divadle, ako najvyššej kultúrnej inštitúcie na Slovensku. • Víno slovenských vinárstiev vo vyššej strednej až top kvalite, od výrobcov, ktorých vína už získali medaile na uznávaných vinárskych súťažiach na Slovensku alebo vo svete. To znamená, že vinárstvo uvedené v ponuke, muselo v minulosti získať ocenenie na prestížnych súťažiach. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.1.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.1.1.B a v Prílohe č 3.1.1 Cenový rozpočet. • Predpokladaná hodnota zákazky za zmluvné obdobie, t.j. 48 mesiacov : 186 500 ,- Eur bez DPH. Ďalšie požiadavky na tovar: • ponuka musí obsahovať základné druhy vína, špecifikované v Prílohe č. 2.1.1.A a 3.1.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75 litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • zabezpečenie vín mimo portfólia vínnej karty SND pre účely externých podujatí a na základe požiadaviek klientov SND, ktorí budú organizovať v priestoroch divadla rôzne typy podujatí; tieto vína budú tvoriť tzv. doplnkový sortiment a nebudú predmetom vyhodnocovania; • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 3.1.2 Cenník, dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných odrôd a ročníkov mimo základnej ponuky uvedenej v Prílohe 2.1.1.A ,tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta a počas špeciálnych podujatí (napr. premiéra predstavenia). • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa; Špecifikácia súvisiacich služieb: - školenie personálu 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu; - POS materiál v dostatočnom množstve počas celej doby trvania zmluvy a jeho priebežné dopĺňanie a to najmä vínové poháre v počte 300ks ročne, stoppre (zátky na sekt) v minimálnom počte 10ks ročne, otvárače na víno v počte minimálne 10ks ročne, chladiče na jednu fľašu v počte 5ks ročne, chladiče na tri až päť fliaš v počte 5ks ročne. - prezentácia vín na vopred dojednaných interných podujatiach, a to štyrikrát ročne počas celej doby trvania Rámcovej dohody; súčasťou prezentácie je výdajné miesto, someliéri, tovar, inventár a všetko potrebné k zabezpečeniu degustácie vína, ktorá je zároveň prezentáciou značky jednotlivých vín; všetky detaily a požiadavky budú odkomunikované najneskôr jeden mesiac vopred; - pomoc pri veľkých podujatiach 2x ročne - zabezpečenie odbornej prezentácie produktov (vlastní somelieri); pri uvedených podujatiach bude služba nákladom dodávateľa a tovar nákladom objednávateľa; - zabezpečenie a nájom technológií pre kvalitné uskladnenie vín v prevádzkach verejného obstarávateľa; nájom technológie v cene zákazky a je viazaný na celú dobu trvania Rámcovej dohody; špecifikácia požiadaviek na zabezpečenie predmetu nájmu technológií: o vínne chladničky na uskladnenie minimálne 2x150 fliaš vína, dvoj-zónové (alt. minimálne dve jedno-zónové každá na minimálne 150ks fliaš vína) pre uskladnenie červených aj bielych vín v požadovanej teplote; o bezplatný servis technológií, ako aj ich dovoz a montáž technológií; servis technológií do 24 hodín od nahlásenia servisu, a to aj v prípade, že servisný zásah musí byť vykonaný v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov; profylaktická prehliadka technológií jedenkrát ročne bezplatne; - Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to v (Príloha č. 2.1.1.B Vlastný návrh plnenia zákazky základný slovenské vína).

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.