Vyhlásené obstarávanie

I00A1ND50011 IPR Rekonštrukcia a rozšírenie HS a priľahlých priestorov v SO47 – dodávka a montáž zariadení


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
485 686,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38527200-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
„On-line“ sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

V súlade s § 38 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/496606?sort=datumZverejnenia&sort-dir=ASC.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena v eurách bez DPH za celý predmet

Výsledky

I00A1ND50011 IPR Rekonštrukcia a rozšírenie HS a priľahlých priestorov v SO47 – dodávka a montáž zariadení

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka, montáž a inštalácia/oživenie 1 ks celotelového monitora kontaminácie osôb, 2 ks výdajných automatov kľúčov a 1 ks výdajného automatu dozimetrov na základe vypracovanej projektovej dokumentácie pre investičný projekt I00A1ND50011 IPR Rekonštrukcia a rozšírenie HS a priľahlých priestorov v SO47. Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako, ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na webovej stránke ÚVO, v časti „Viac o IS EVO“ (www.isepvo.sk/o-systeme), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/496606?sort=datumZverejnenia&sort-dir=ASC. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej Súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. g) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. h) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o verejnom obstarávaní 10 pracovných dní. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. i) Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná, je 4 mesiace od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v bode 8.1 Súťažných podkladov.