Vyhlásené obstarávanie

Dodávka ochranných pracovných pomôcok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 748,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18100000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sídlo verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu za predmet zákazky v eur s DPH (uvedenú v dokumente ponuky podľa Prílohy č. 1 Výzvy) v porovnaní s celkovými cenami za predmet zákazky v eur s DPH uvedenými v ponukách ostatných uchádzačov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka ochranných pracovných pomôcok pre zamestnancov verejného obstarávateľa podľa technickej špecifikácie vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách Zmluvy (ďalej len „Zmluva“).

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len „EK“), ktorá sa realizuje výlučne prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy – informačného systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len „IS EVO“). IS EVO je dostupný na adrese: https://www.isepvo.sk/ (ďalej aj ako „portál EPVO“). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v IS EVO na stránke https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/ProfileSearch/Detail?id=2305 a v profile verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2305 tzn. v elektronickom úložisku zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 43 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom IS EVO. Záujemcovia/ uchádzači majú priamy a neobmedzený prístup k podkladom, a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom podklady v listinnej podobe. Elektronickú ponuku môže predložiť uchádzač, ktorý je registrovaný na portáli EPVO. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/ uchádzača, zverejnenej na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. Viac o IS EVO nájdete tu https://www.isepvo.sk/najcastejsie-otazky/. V karte Príručky nájdete dokumentáciu k IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/ uchádzačom sledovať informácie týkajúce sa IS EVO najmä: aktuality, príručky záujemca/uchádzač, videonávody, apod. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet (pokiaľ ešte nebol vytvorený na adrese https://www.uvo.gov.sk/ - ďalej ako „portál ÚVO“) za účelom následnej registrácie nového hospodárskeho subjektu (ďalej len „HS“) alebo za účelom priradenia účtu k už registrovanému HS, pričom uvedené je potrebné vykonať cez portál EPVO, ktorý spravuje Úrad vlády. Prihlasovacie údaje (e-mail a heslo) všetkých používateľov (verejný obstarávatelia/obstarávatelia, záujemcovia/ uchádzači, členov komisie a kontrolných orgánov) do nového portálu EPVO ostávajú rovnaké ako do portálu ÚVO. Vytvorenie používateľského účtu sa realizuje na portáli https://www.isepvo.sk/ kliknutím na tlačítko „Prihlásiť sa“ a následne na tlačítko „Vytvorenie účtu“. Následne je potrebné vytvoriť a validovať hospodársky subjekt. Vytvorenie nového hospodárskeho subjektu sa realizuje v zóne Záujemcu/ Uchádzača v menu „Hospodárske subjekty“ (1.) kliknutím na zelené tlačidlo „Pridať hospodársky subjekt“ (2.). Pre vytvorenie nového hospodárskeho subjektu, ktorý ešte nie je registrovaný v IS EVO, je potrebné kliknúť na tlačidlo „Registrácia“ (3.). Po odoslaní registračného formulára Vám bude validačný kód zaslaný buď do schránky na ÚPVS (www.slovensko.sk), ak je aktivovaná na doručovanie alebo poštou doporučene do vlastných rúk. Ak bol registrovaný zahraničný hospodársky subjekt, validačný kód bude zaslaný hospodárskemu subjektu/ poverenej osobe doporučene do vlastných rúk. Po jeho doručení stlačte tlačidlo „Validovať“, zadajte validačný kód, vyznačte položku „Nie som robot“ prípadne vyriešte miniúlohu „CAPTCHA“, ak sa zobrazí a následne stlačte tlačidlo „ZVALIDOVAŤ“. Telefonické kontakty verejného obstarávateľa slúžia len na potvrdenie funkčnosti IS EVO, nie na vysvetľovanie. V prípade otázok týkajúcich sa IS EVO môžu záujemcovia/ uchádzači požiadať o pomoc s prácou v IS EVO elektronicky na eplatforma@vlada.gov.sk príp. telefonicky počas pracovných dní na +421 2 209 25 100 (alebo na tel. číslach s koncovkou 323 až 327), link https://www.isepvo.sk/helpdesk/. 24. ĎALŠIE OSOBITNÉ INFORMÁCIE A PODMIENKY: 24.1. Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 24.2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 24.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 24.4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 24.5. V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 24.6. V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 24.6.1. zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch, 24.7. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 24.8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 24.9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania.