Vyhlásené obstarávanie

Cestné smerové stĺpiky.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
592 173,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34920000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: - súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, v súhrnnej hodnote minimálne dosahujúcej sumu 300 000 € bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka cestných smerových stĺpikov a/alebo zvodidlových odrazníkov. V prípade, ak tovar dodával uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba tovary dodávané ním samotným. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkovej hodnoty dodaného tovaru).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona bude splnená, ak uchádzač predloží: - kópiu/originál/úradne overenú kópiu certifikátov o nemennosti parametrov vydaných v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 305/2011 z 9. marca 2011 – Nariadenie o stavebných výrobkoch alebo CPR vzťahujúcich sa k premetu zákazky. Kópia/originál/úradne overená kópia certifikátu musí byť vydaná autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Pod cenou sa rozumie celková cena za premet zákazky v EUR s DPH, ktorá je výsledkom vyplnenia návrhu na plnenie kritérií a ktorá je výsledkom sčítania jednotlivých položiek uvedených v prílohe č. 2 SP – Špecifikácia predmetu zákazky a cenová kalkulácia. Uchádzačom navrhovaná cena za predmet zákazky musí byť uvedená v EUR, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.

Výsledky

Cestné smerové stĺpiky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je priebežné dodanie tovaru - cestných smerových stĺpikov, plastových pätiek a zvodidlových odrazníkov vrátane dopravy a vykládky na miesto určenia v zmysle rámcovej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. Predpokladané množstvá jednotlivých tovarov uvedené v súťažných podkladoch sú orientačné, pričom nie sú záväzné. Tovary budú dodané v druhu, množstvách, spôsobom a lehotách uvedených v konkrétnych čiastkových objednávkach verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia tovaru je uvedená v časti B. súťažných podkladov a ich prílohách, najmä v rámcovej zmluve, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO , vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.