Vyhlásené obstarávanie

Servis audio systému AURUS/NEXUS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
667 385,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32351300-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 1 zákona elektronicky na mieste t.j. v rámci IS EVO, a to prostredníctvom funkcionality IS EVO na to určenej.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Podrobnejšie uvedené v Príloha č. 4 Kritérium na vyhodnotenie ponúk, pravidlá uplatnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk súťažných podkladov.

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky vo všeobecnosti je servis spočívajúci najmä vo vykonaní opráv a údržby digitálneho audio systému AURUS/NEXUS, v dodaní originálnych náhradných dielov, ako aj hardvérového a softvérového vylepšenia (servisný upgrade) digitálneho audio systému AURUS/NEXUS, vo vykonávaní inštalácie, oživenia/uvedenia do prevádzky jednotlivých dodaných komponentov digitálneho audio systému AURUS/NEXUS dodaných v rámci poskytovaných servisných činností (ďalej aj len „komponenty“), asistencie úspešného uchádzača/Poskytovateľa pri jeho odskúšaní zo strany verejného obstarávateľa/Objednávateľa, v dodaní príslušnej dokumentácie, v zaškolení osôb určených verejným obstarávateľom/Objednávateľom a vo vykonávaní záručného servisu dodaných komponentov digitálneho audio systému AURUS/NEXUS. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje elektronickou platformou Elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky a dostupnom na webovom sídle https://www.isepvo.sk/, resp.https://www.uvo.gov.sk/(ďalej len IS EVO). Podrobnejšie informácie o IS EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky https://www.isepvo.sk/ v časti PRÍRUČKY (DOKUMENTÁCIA a VIDEO NÁVODY) . 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO prístupné v rámci IS EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa (V.Ob.) na portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/498161 4.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. Komunikácia zo strany záujemcov/uchádzačov môže prebiehať aj v českom jazyku, pričom verejný obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom odpoveď v slovenskom jazyku. 5.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľke konto zriadené v IS EVO počas celého procesu VO. 6.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v SP). 7.Náklady spojené s účasťou v tomto VO znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 8. Podrobnejšie informácie týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti sú uvedené v prílohe č. 6 SP. 9.Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 5 SP. 10. Zábezpeka sa nevyžaduje. 11. Uchádzač je povinný v ponuke tiež predložiť potvrdenie, resp. iný relevantný/ekvivalentný doklad uchádzača vystavený výrobcom Zariadenia podľa bodu 3.3 prílohy č. 1 Opis predmetu zákazky SP. 12.V rámci tohto VO sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí požiadavky na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v súlade so zákonom a predmetnými SP. 13.Informácie z vykonaných prípravných trhových konzultácií za účelom stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 a § 25 ods. 3 zákona sú dostupné na internetovej adrese: https://snd.sk/verejne-obstaravanie. 14. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej servisnej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 32.5 SP. 15. V.Ob. uvádza, že bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 zákona a súvisiacich ustanoveniach zákona voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády, ak to bude aplikovateľné. 16. V.Ob. pri tomto VO uplatňuje nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/576 z 8.apríla 2022. 17. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 9 SP. 18.Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.