Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie industriálneho priestoru pre podujatie Innovation Awards a Founders Challenge Competition


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Inovačné centrum Košického kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 834,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
25. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Strojárenska 3, Košice, 04001
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Oprávnenie na realizáciu predmetu zakázky

Popis podmienky účasti:

Doklad, z ktorého bude vyplývať, že uchádzač má príslušné oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky spolu s čestným prehlásením, že tento doklad ho oprávňuje na realizovanie predmetu zákazky

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Čestné vyhlásenie

Popis podmienky účasti:

Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Hlavným kritériom pre výber víťaznej ponuky je navrhnutá najnižšia cena za predmet zákazky uvedená s DPH. Cenová ponuka musí byť položkovito rozdelená.

Opis obstarávania

Prenájom a príprava priestorov na organizáciu stredoškolskej podnikateľskej súťaže Founders Challenge (FCH) a Innovation Awards(IA), kdve podujatia, ktoré prebehnú počas jedného dňa, s kapacitou 500 ľudí v Košiciach



Prenájom priestoru na 1,5 dňa, deň pred podujatím pripravené priestory na generálku

Kapacita priestoru 250 ľudí na sedenie, 100 na státie

Termín: 13.5.2024 od 17.00 - od 20:00 generálka - 14.5.2024 7.00- 23.00 hod. podujatie FCH a IA

Požiadavky na podujatie FCH:

Founders Challenge Comp. pre študentov, očakávaný počet študentov 200

Zabezpečenie pracovných stolov v počte 40 stolov, rozmer stolov 180X60

Zabezpečenie 250 ks stoličiek

Súčasťou podujatia bude umiestnenie 8 stánkov (vymedzených priestorov) s razmerom 3X4m, ktoré musia byť umiestnené v hlavnej sále podujatia, rozmiestnenie zabezpečí dodávateľ

V rámci služby požadujeme kompletnú prípravu priestoru, umiestnenie stolov, stoličiek, stánkov podľa zadefinovaných požiadaviek



Požiadavky na podujatie IA:

Príprava priestoru o 17:00, umiestnenie radového sedenia v 2 radoch po min. 10 stoličiek, krajné stoličky musia byť umiestnené od bočnej steny miestnosti, v ktorej sa koná podujatie, v dĺžke min 4m.

Umiestnenie dvoch stánkov pre občerstvenie priamo v priestore so sedením o rozmeroch min. 2x3M

Audio vizuálna podpora vybranej hudobnej skupiny, ktorá bude vystupovať počas podujatia



Pžiadavky na priestor pre FCH a IA:

Požadujeme vnútorný industriálne ladený priestor

hlavný stage: LED obrazovka rozmer 9x2,5 /hlavná 2,5 x 6, 2ks boky 2,5x1,5/ ozvučenie hovorovým slovom, koncertné ozvučenie a reprodukcia hudby

grafické návrhy na LED / pozadie, grafika, zmeny pri nomináciách, zmena pri hudbe/videotechnik - obsluha expertom LED a dizajnu počas celého prenájmu

stage s minimálnym rozmerom 11 m šírka a výškou 90 cm, s odstupom od bočných stien minimálne 3m, tvare stage T upravený na módnu prehliadku, 11 m šírka, 15 m dĺžka, 90 cm výška v čase 14.5.medzi 15.00 - 16.00 hod.

audio vizuálna obsluha počas celého podujatia

Branding priestoru podľa poźiadaviek obstarávateľa (polep, vlajky umiestnené na vonkajšiu budovu priestoru o rozmeroch min. 0,5x1,5m)

Šatňa + osoba + obsluha pre min. 200 osôb

Bezpečnostná služba 1 osoba počas celého podujatia 14.5.24

Zabezpečenie upratovanie počas podujatia

Červený koberec pred vstupom do objektu /dĺžka 20 m/ umiestnený pred vstupom do budovy podujatia, ktorý nezasahuje do cestnej komunikácie

Možnosť umiestnenia 2 ks automobilov pred vstupom / na červený koberec/

Marketingová podpora eventu - zastrešenie vzájomnej komunikácie

Hostesky 7x počas podujatia IA

Zvlášť miestnosť pre VIP, moderátora a organizátorov podujatia s cateringom a občerstvením

Osvetlenie celého objektu počas podujatia - exetriér nasvietený vo farbách podľa požiadaviek obstarávateľa

Osvetlenie celého objektu počas podujatia - interiér /bočné steny a strop/podľa požiadaviek obstarávateľa

Možnosť umiestnenia partnerského stánku s občerstvením počas celého podujatia v hlavnej sále v rozmere 5x3 m

Vstupná hala exkluzívne od vstupu až do priestoru uskutočnenia podujatia bude len pre pozvaných hostí a obshluhu podujatia



Catering na podujatie:

Catering pre 200 ľudí, podujatie v dátume 14.5.2024 so začiatkom 18.30. hod./ viď. vyššie špecifikované/jedná sa o galavečer , slávnostnejší catering prislúchajúci na galavečer teplý a studený bufet, ovocie, sladké variácie

Inventár/riad, obrusy, príbor, poháre atď./, zabezpečenie umývania tanierov

Obsluha teplých bufetov

Nealko nápoje, cola, fanta, vinea, džús, voda perlivá, neperlivá, káva, mlieko, cukor pre 200 ľudí



Ďalšie požiadavky:

Obstarávateľ si vyžaduje exkluzivitu priestoru, vo vybranom priestore dodávateľa nemôže prebiehať iné podujatie alebo nemôže dochádzať k mixovaniu s nehzainteresovanými osobami

Vstup do celého priestoru bude len pre pozvaných hostí a obsluhu podujatia

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.