Vyhlásené obstarávanie

Dodávka originálnych tonerov do laserových tlačiarní


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
122 323,05
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125110-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
19. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
3. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad Žilinského samosprávneho kraja
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti osobného postavenia

Popis podmienky účasti:

1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO”) sa preukazuje napr. odkazom na verejne prístupné webové portály alebo odkazom na zoznam hospodárskych subjektov vedenom ÚVO. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). 2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO sa preukazuje doloženým čestným vyhlásením (Príloha č. 4 v .pdf).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO

Popis podmienky účasti:

Ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Za každú tonerovú náplň z Prílohy č. 1 predložiť report o výťažnosti toneru v zmysle platného certifikátu ISO/IEC 19752 alebo platného certifikátu ISO/IEC 19798 alebo platného certifikátu ISO/IEC 29142 alebo ekvivalentného dokumentu platného v SR alebo inom členskom štáte EÚ (s uvedením čísla certifikátu v reporte). Ak nie je daná náplň testovaná ani podľa jednej z uvedených noriem, tak uchádzač namiesto reportu predloží vyhlásenie výrobcu alebo osoby oprávnenej vydávať takéto vyhlásenie o výťažnosti náplne pri 5% pokrytí. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • V celkovej cene budú zahrnuté všetky náklady uchádzača. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní v ponuke. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorý spĺňa podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky, a ktorého cena ponuky bude najnižšia.
  • Kritérium na vyhodnotenie ponúk - najnižšia celková cena v EUR s DPH (s presnosťou na dve desatinné miesta) za celý predmet obstarávania.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka spotrebného materiálu - tonerov do tlačiarní pre verejného obstarávateľa vrátane súvisiacich služieb, t. j. vrátane dodávky a dopravy najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky vystavenej na základe zmluvy, vykládky, ekologickej likvidácie použitých tonerov a zabezpečenia bezplatných opráv predmetu zákazky počas záručnej doby, na základe zmluvy a písomných objednávok podľa Prílohy č. 1.

Doplňujúce informácie

Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.isepvo.sk/. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.isepvo.sk/. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve a v zverejnených dokumentoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO.