Vyhlásené obstarávanie

Oprava a údržba miestnych ciest, chodníkov, spevnených plôch, obnova a zriadenie vodorovného, zvislého, prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení na území mesta Hlohovec do 30.04.2025


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hlohovec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
442 569,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233142-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
19. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, zasadacia miestnosť MsÚ - prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 300 000 EUR bez DPH. Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako sú práce na oprave a údržbe miestnych ciest, chodníkov a spevnených plochách, a zároveň, že realizoval aj práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako sú práce na obnove a zmene vodorovného dopravného značenia na cestách dodanie materiálu, umiestňovanie, osadzovanie, údržba, oprava a riadené odstraňovanie zvislého dopravného značenia a prvotné zriadenie zvislého dopravného značenia. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podrobný popis podmienok účasti je uvedený v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to nasledovne: uchádzač uvedie evidenčné číslo oprávnenia stavbyvedúceho; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že pokiaľ nie je stavbyvedúci v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi, jedná sa o kapacity inej osoby, na ktorú sa vzťahuje bod 2 nižšie. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Presný popis podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Požadovaná špecifikácia bude obsahovať: - názov stroja alebo mechanizmu, - typové označenie stroja, resp. mechanizmu a rok jeho výroby, - počet kusov. Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať nasledovnou technikou: • Nákladné vozidlo (vyklápacie) nad 7,50 t, alt. náves, alebo ramenáč s kontajnerom objemu 5 m3 alebo 7 m3 – 1 ks • Nákladné vozidlo do 7,5 t (valník) s mechanickou rukou – 1 ks • Nákladný automobil do 3,5 t – valník, vyklápač – 1 ks • Malé nákladné vozidlo vhodné na premávku po chodníkoch – 1 ks • Traktor s vlečkou – 1 ks • Kolesové multifunkčné rýpadlo, nakladač – 1 ks • Malé multifunkčné rýpadlo, nakladač – 1 ks • Rezacia píla na rezanie betónu a živičného krytu – 1 ks • Pneumatické búracie kladivo na rozbíjanie cestných betónových podkladov – 1 ks • Malá búracia jednotka s kladivom, pre prácu v priestoroch, s ťažkým prístupom – 1 ks • Hutniaca noha – 1 ks • Vibračná hutniaca doska – 1 ks • Veľký vibračný zemný valec pojazdný – 1 ks • Malý vibračný zemný valec pojazdný pre použitie na chodníkoch – 1 ks • Malý vibračný valec na hutnenie živičných zmesí – ručný – 1 ks • Cestný finišer pre pokládku živičných zmesí vhodný pre použitie na cestách – 1 ks • Malý finišer vhodný pre pokládku živičných zmesí vhodný pre použitie na chodníkoch – 1 ks • Cestná fréza vhodná pre asfaltové a betónové plochy – 1 ks • Vozidlo na vyčistenie plochy pred asfaltovaním zametacie cestné – 1ks • Vozidlo na vyčistenie plochy pred asfaltovaním zametacie vhodné pre chodníky – 1ks • Vozidlo so zariadením na realizáciu postreku asfaltovej spojovacej emulzie – distribútor – 1 ks • Zariadenie na realizáciu postreku asfaltovej spojovacej emulzie – malé vhodné na prácu na chodníkoch resp. vysprávok do 15 m2 - 1 ks • Vozidlo so zariadením na realizáciu vodorovného dopravného značenia – 1 ks Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou príp. iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o budúcej zmluve o výpožičke strojového a technického vybavenia alebo kúpnou zmluvou prípadne prehľadom odpisového majetku alebo inventárnymi kartami majetku požadovaného strojového a technického vybavenia. Doklady musia byť zoradené a označené tak, aby verejný obstarávateľ dokázal identifikovať vozidlá podľa predložených dokladov. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby (viď súťažné podklady). V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazujú spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije JED alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om alebo čestným vyhlásením. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Podrobné informácie k podmienkam účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za celý predmet zákazky. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol za dodanie celého predmetu obstarávania príslušnej časti zákazky najnižšiu cenu a splnil podmienky účasti ako aj požiadavky na predmet zákazky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú: A) práce na oprave a údržbe miestnych ciest, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo za obdobie od 01.05.2024 do 30.04.2025 V súlade s ustanoveniami zák. č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych ciest na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec. Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych ciest je povinné miestne cesty udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené. Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzača/zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne cesty, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý na nich zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku. Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov ciest, chodníkov a spevnených plôch v nasledovnom rozsahu: Hlavné činnosti predmetu zákazky: 1. Oprava asfaltových povrchov 2. Oprava povrchov z dlažieb 3. Ostatné zemné a búracie práce B. Doplnkové činnosti predmetu zákazky: 1. Oprava kanalizačných vstupov 2. Rúrové vedenia 3. Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia 4. Terénne úpravy a iné zemné práce 5. Dočasné dopravné značenie B) stavebné práce na obnove a zmene vodorovného dopravného značenia na miestnych cestách v meste Hlohovec vrátane miestnej časti Šulekovo, dodanie materiálu, umiestňovanie, osadzovanie, údržba, oprava a riadené odstraňovanie zvislého dopravného značenia a prvotné zriadenie zvislého dopravného značenia za obdobie od 01.05.2024 do 30.04.2025 na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo. Predmet zákazky pozostáva z: 1. realizácie nového vodorovného dopravného značenia nástrekom farby alebo z náterových hmôt určených výrobcom na tento účel v predpísanej hrúbke a reflexnom vyhotovení; 2. obnovy existujúceho vodorovného dopravného značenia nástrekom farby určenej výrobcom na tento účel v predpísanej hrúbke a reflexnom vyhotovení; 3. v prípade zmeny existujúceho vodorovného dopravného značenia, z odstránenia pôvodného značenia brúsením alebo zatretím; 4. v prípade nového vodorovného značenia, z rozmerania a predznačenia plochy; 5. pred realizáciou nového vodorovného značenia, pri zmene existujúceho alebo pri obnove existujúceho vodorovného dopravného značenia, z očistenia povrchu vozovky, plochy parkoviska a pod. v závislosti od znečistenia mechanickým odstránením nečistôt, pozametaním, povysávaním príp. umytím saponátovým roztokom; 6. odstránenia (demontáže) zvislých dopravných značiek zo stĺpikov alebo konzol s naložením na dopravný prostriedok a s odvozom; 7. odstránenia (demontáže) stĺpikov alebo konzol zvislých dopravných značiek s naložením na dopravný prostriedok a s odvozom, zásyp, zhutnenie prípadne dočistenie a úprava okolia do pôvodného stavu; 8. osadenia oceľového stĺpika alebo konzoly do betónovej pätky s vykopaním alebo vyvŕtaním jamôk do hĺbky 60 cm; 9. montáže zvislých dopravných značiek na oceľový stĺpik alebo konzolu; 10. montáže zvislých dopravných značiek na stožiar verejného osvetlenia; 11. dodávky dopravných značiek, príslušenstva a dopravných zariadení; 12. opravy poškodených zvislých dopravných značiek, nosných konštrukcií a dopravných zariadení; 13. chemického čistenia zvislých dopravných značiek znečistených nástrekom sprejov; 14. mechanického čistenia zvislých dopravných značiek od nečistôt; 15. osadenia dočasného dopravného značenia podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa na základe projektov dopravného značenia, pre zabezpečenie iných činností: 15.1 osadenie dočasného dopravného značenia v prípade vzniku mimoriadnych havarijných stavov – na jestvujúcom trvalom dopravnom značení – toto bude osadené do doby opravy trvalého značenia 15.2 osadenie dočasného dopravného značenia podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa na základe projektov dopravného značenia, pre zabezpečenie iných činnosti, potrebných pre objednávateľa, ako je napríklad zabezpečenie uzávierky ciest a vyznačení obchádzkovej trasy v prípade konania spoločenských akcií a podobne; 16 montáže dopravných zrkadiel na stožiar verejného osvetlenia; 17 montáže dopravných zrkadiel na stĺpiky alebo konzoly. Základné údaje: Dĺžka ciest: 46 661,50 m Dĺžka chodníkov: 67 446,75 m Dĺžka cyklochodníka na hrádzi: 8 700,00 m (priem. šírka 3,0 m)

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.