Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie komplexných stravovacích služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 916 560,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55320000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
7. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti záujemcov podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO

Popis podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania na rovnaký alebo podobný charakter ako je predmet zákazky, tzn. zabezpečenie komplexných stravovacích služieb súhrnne v minimálnom finančnom objeme 2 mil. € bez DPH (za všetky predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania spolu alebo za obdobie od začiatku prevádzkovania podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie). Dokladom je referencia o uspokojivom poskytnutí služby. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: • obchodné meno, sídlo a IČO poskytovateľa, • obchodné meno, sídlo a IČO objednávateľa, • názov zmluvy, • stručný opis predmetu zmluvy (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa, t.j. zabezpečenie komplexných stravovacích služieb súhrnne v minimálnom finančnom objeme 2 mil. € bez DPH), • celkovú cenu poskytnutia služby (v € bez DPH), • lehotu poskytovania služby (obdobie, počas ktorého bola poskytovaná služba) • meno, priezvisko, kontakt – telefónne číslo a e-mailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje a spokojnosť s poskytnutou službou uvedenou v zozname. Ak sa uchádzač rozhodne na preukázanie splnenia podmienky účasti použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, požaduje sa, aby v súlade s princípom efektívnosti a transparentnosti vo verejnom obstarávaní uviedol okrem uvedených požadovaných údajov aj jednoznačný identifikátor tejto referencie v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO, poskytnutím služby, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodujúce obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname poskytnutých služieb osobitne uviedol hodnotu plnenia za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola poskytnutá v rozhodujúcom období. V prípade, ak poskytnutie služieb realizoval uchádzač ako člen skupiny poskytovateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname poskytnutých služieb uviedol osobitne plnenia ako aj ich hodnotu plnenia, ktoré boli realizované priamo uchádzačom. Zoznam sa predkladá formou podpísaného dokumentu štatutárnym zástupcom uchádzača alebo oprávnenou osobou konať za uchádzača vo formáte pdf. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, ak by cena bola vyjadrená v cudzej mene, k prepočtu cudzej meny na menu eurá sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. To neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí ísť o osoby, ktoré reálne danými zdrojmi disponujú. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Iné osoby musia poskytovať kapacity priamo uchádzačovi, resp. záujemcovi a teda sa nemôžu spoliehať na kapacity iných subjektov v rade za sebou, t. zn. že nie je možné, aby došlo k poskytnutiu kapacít cez „reťaz“ iných (tretích) osôb.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za predpokladané množstvo MJ za obdobie 48 mesiacov zaokrúhlená na dve desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby: „Zabezpečenie komplexných stravovacích služieb“ pre stravníkov Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta v Banskej Bystrici a stravníkov Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Súčasťou predmetu zákazky je: • výroba a príprava stravy, • transport stravy do priestorov objednávateľa, • výdaj stravy, • výroba, príprava, transport a výdaj sa týka obedov a večerí, pričom večere budú podávané formou individuálne balenej chladenej stravy počas obedu/súčasne s obedom, • mechanizmus objednávania, poskytovania, distribúcie, evidencie objednanej a odobratej stravy a jej zúčtovania (elektronický systém), • sanitácia a hygienické zabezpečenie priestorov výdajných miest (sanitácia bieleho riadu, výdajných pultov, technológií slúžiacich na výdaj stravy), • možnosť zabezpečiť individuálne balenú chladenú stravu po predchádzajúcej dohode s objednávateľmi na výdajnom mieste pre záujemcov mimo objednanú stravu.

Doplňujúce informácie

Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZoVO: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 ZoVO. 1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina poskytovateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4 Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia zákazky má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy, a to k: Odpisu z registra právnických osôb; Potvrdeniu o nedoplatkoch na sociálnom poistení; Potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení; Potvrdeniu súdu, že hospodársky subjekt nie je v konkurze, nie je na neho vyhlásený konkurz a nie je v reštrukturalizácii; Potvrdeniu o nedoplatkoch voči daňovému a colnému úradu, preto pripúšťa preukázanie týchto podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO. Doplňujúce informácie: 1) Jedná sa o príležitostné spoločné obstarávanie podľa §16 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ č. 1: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica a verejný obstarávateľ č. 2: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici sa na základe uzatvorenej Dohody o príležitostnom spoločnom verejnom obstarávaní dohodli, že verejné obstarávanie zrealizuje a bude riadiť ako verejný obstarávateľ: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta B. Bystrica (verejný obstarávateľ č. 1), a to v mene a na účet oboch verejných obstarávateľov. 2) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com. 3) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 4) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 5) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ods.7 písm. b) ZoVO (tzv. super reverzná súťaž). 6) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.