Typ podmienky účasti:
Ekonomické a finančné postavenie
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Opis podmienky účasti je uvedený v časti F. súťažných podkladoch.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Opis podmienky účasti je uvedený v časti F. súťažných podkladoch.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom obstarávania je prístavba materskej školy v obci Ľubovec.
Architektonické riešenie stavby zachová charakter existujúceho areálu ZŠ s MŠ. Navrhovaná prístavba materskej školy predstavuje jedno podlažnú prístavbu s plochou strechou, bez podpivničená, ktorá bude nadväzovať komunikačnými dvoma spojovacími traktami na existujúcu pôvodnú časť budovy. Pôvodná časť objektu je taktiež jednopodlažná stavba bez podpivničenia, avšak hlavná strecha objektu je sedlová, v zadnej časti je strecha pultová. Pôvodná časť objektu bola v roku 2022 rekonštruovaná, kde sa realizovalo zateplenie fasády a výmena strešnej krytiny za novú krytinu z poplastovaného plechu. Súčasťou stavby sú aj vnútorné stavebné úpravy pôvodnej časti objektu (SO 102). Samotné dispozičné riešenie vychádza z požiadaviek investora pre vytvorenie novej triedy MŠ, vrátane hygienického a technického zázemia.
Predmet zákazky je detailne popísaný v Prílohe č. E.1 a E.2. súťažných podkladov.
1. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá vsúlade s §11 ZVO.
2. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobúda platnosť podpísaním Zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť tejto Zmluvy nastane po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy.
b) dôjde k nadobudnutiu účinnosti Zmluvy o PPM (zmluva o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na základe výzvy „ Zvýšenie kapacít materských škôl“- kód 06R01-20-V02) a
V prípade neuzavretia Zmluvy o PPM poskytovateľom prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, objednávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Zhotoviteľovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody.
3. Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti.
4. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy na stránke: https://www.isepvo.sk/
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
5. V zmysle § 112 ods. 7 písm. b) ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
6. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.