Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia izieb bloku B5 na ŠD Mladosť


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
45214700-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
2. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU v Bratislave, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2. poschodie, zasadačka č.1.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods.1 písm.e) a písm.f) ZoVO doloženými dokladmi podľa §32 ods.2 písm.e) ZoVO o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,ktorý zodpovedá predmetu zákazky a podľa písm.f) ZoVO čestným vyhlásením o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže uchádzač preukázať v súlade s §152 ZoVO aj doložením informácie o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov,vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie . Verejný obstarávateľ nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy doklad podľa §32 ods.2 písm.e) ZoVO o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.Oprávnenie dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť doloženým : a) jednotným európskym dokumentom /JED/ v súlade s §39ZoVO alebo b) čestným vyhlásením o tom, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie k jednotlivým podmienkam účasti uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa §33 ods. 1 písm.a) a písm.b) ZoVO predložením: - vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky,v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet,o jeho solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky; -prehľadu o celkovom dosiahnutom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky,za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky,za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 1.500.000 Eur bez DPH.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača,v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky,za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatiaprevádzkovania činnosti podľa Prílohy č.12 SP. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť doloženým : a) jednotným európskym dokumentom /JED/ v súlade s §39ZoVO alebo b) čestným vyhlásením o tom, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie k jednotlivým podmienkam účasti uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods.1 písm.b), písm. d), písm.g) ZoVO v nadväznosti na §35 a §36 ZoVO nasledovnými dokladmi a dokumentami: a) Zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien,miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác;zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok,ak odberateľom: a1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO,dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa §12 ZoVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,doplnené dokladom,preukazujúcim ich uskutočnenie, a2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,doplneným dokladom,preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah,na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje,aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv o uskutočnení stavebných prác bol za stanovené obdobie 5 rokov spolu v hodnote minimálne 1 300 000 EUR bez DPH. b)aktuálny certifikát o zavedení systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO9001 alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. c)aktuálny certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001, alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. d)aktuálny doklad potvrdzujúci odbornú prax alebo odbornú kvalifikáciu zhotoviteľa/právnickú osobu stavebných prác pri zabudovaní mechanického pripevnenia vonkajších kontaktných tepelnoizolačných systémov do stavby v zmysle technickej normy STN 73 2902 (STN EN 1990, STN EN 1991-1-1, STN EN 1991-1-4, STN EN 1991-1-5) resp.ekvivalent,alebo iným rovnocenným dokladom potvrdzujúcim splnenie požiadaviek na udelenie predmetnej licencie. e)aktuálny certifikát o zavedení systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001 alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač môže v zmysle §114 ods.2 ZoVO na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, ktorá musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods.6 písm.a) až g) a ods.7 ZoVO;oprávnenie dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce,alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti,na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov zúčastnená na VO preukazuje splnenie podmienok účasti podľa §34 ZoVO za všetkých členov skupiny spoločne. Skutočnosť využitia kapacity inej osoby preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou,ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické alebo technické alebo odborné postavenie. 4.Splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť doloženým : a) jednotným európskym dokumentom /JED/ v súlade s §39ZoVO alebo b) čestným vyhlásením o tom, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie k jednotlivým podmienkam účasti uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena bez DPH za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v mene euro (EUR) podľa bodu 17 súťažných podkladov. Úspešným uchádzačom v tejto verejnej súťaži sa stane uchádzač, ktorý predložil ponuku s najnižšou cenou a nebude z tohto postupu zadávania zákazky vylúčený.

Opis obstarávania

Realizovať sa budú práce na bloku B5 v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou č.4 týchto súťažných podkladov alebo ekvivalent. Ak chce uchádzač použiť iné materiály, zriaďovacie predmety a zariadenia, musia byť kvalitatívne a rozmerovo ekvivalentné a túto skutočnosť uchádzač uvedie vo svojej ponuke do Prílohy č.6 „Návrh ekvivalentov“. Uchádzač uvedie v zmysle Prílohy č.6 „Návrh ekvivalentov“ obchodné názvy materiálov, zriaďovacích predmetov a zariadení, ktoré sa nebudú zhodovať s materiálmi, zriaďovacími predmetmi a zariadeniami uvedenými v položkách v Prílohe č.5 „Rozpočet“. Verejný obstarávateľ odporúča oceňovať materiály uvedené v Prílohe č.5 „Rozpočet. Miesto dodania predmetu zákazky: Študentský domov Mladosť, Staré grunty 53, 842 47 Bratislava. Dĺžka trvania zákazky 10 mesiacov od zadania zákazky t.j. od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedené v bode D týchto súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác: august / september 2024.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ v súlade s §41ods.1písm.b)ZoVO vyžaduje,aby každý navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40ods.6 písm.a) až g) ,ods.7a ods.8 ZoVO;oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorý má subdodávateľ plniť. V prípade , ak uchádzačovi v čase predkladania ponuky nie sú známi subdodávatelia, uvedie túto skutočnosť do Prílohy č.3 k Zmluve o Dielo . V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny,podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny.JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie:http://www.uvo.gov.sk/legislat ivametodikadohlad/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 14 ZoVO v hodnote 30 000 EUR . Všetky náklady súvisiace so spôsobom zloženia a vrátenia zábezpeky znáša uchádzač. Zloženie zábezpeky ponuky uchádzačom vyžaduje verejný obstarávateľ najneskôr v deň, ktorý je určený ako lehota na predkladanie ponúk , určená v bode 11.2 súťažných podkladov.Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZoVO v slovenskom a českom jazyku , ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO). Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie je do 22.04.2024 do 9:00 hod. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 od. 7 písm. b) ZoVO. Verejný obstarávateľ pri uzatváraní zmluvy o Dielo bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZoVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §57ZoVO. Toto verejné obstarávanie môže byť obnovené v prípade, ak bude verejné obstarávanie zrušené z ktoréhokoľvek dôvodu uvedeného v §57 v ods.1 alebo ods.2 ZoVO, pričom verejný obstarávateľ bude v takomto prípade postupovať podľa §57 ods.3 a 4 ZoVO. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §115 ZoVO. Toto verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Predmet Zmluvy o Dielo bude financovaný z prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR (Komplexná modernizácia budov a internátov verejných a štátnych vysokých škôl). Zmluva o Dielo uzavretá s úspešným uchádzačom bude účinná najneskôr nadobudnutím účinnosti Zmluvy o poskytnutie finančných prostriedkov mechanizmu z Plánu obnovy a odolnosti SR(ďalej len Zmluva o poskytnutí PM). V prípade, že Zmluva o poskytnutí PM medzi verejným obstarávateľom / Objednávateľom a Ministerstvom školstva nebude uzatvorená, predmet zákazky / Dielo môže byť financované aj z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa / Objednávateľa. Zmluva o poskytnutí prostriedkov mechanizmu podľa § 14 alebo zmlúv podľa § 19 a 20 zákona č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov bude uzavretá až po ukončení predmetného verejného obstarávania a uzavretí Zmluvy o Dielo s úspešným uchádzačom, ktoré zverejní verejný obstarávateľ v centrálnom registri zmlúv ako aj vo svojom profile vedenom na ÚVO SR v dokumentoch k predmetnej zákazke. Žiadosť o poskytnutí prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti SR doručí verejný obstarávateľ vykonávateľovi Ministerstvu školstva až po ukončení predmetného verejného obstarávania a uzavretí Zmluvy o Dielo s úspešným uchádzačom. Informáciu o podaní žiadosti o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti SR s uvedením informácie o dátume podania žiadosti a štádiu jej vybavenia zverejní verejný obstarávateľ vo svojom profile vedenom na ÚVO SR v dokumentoch k predmetnej zákazke. Lehota viazanosti ponúk končí dňom 31.03.2025. Do tejto lehoty sú uchádzači viazaní svojou ponukou. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.