Vyhlásené obstarávanie

Upgrade informačného systému Microsoft Dynamics NAV 2017 na verziu Microsoft Dynamics 365 Business Central


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
47 554,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48440000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
19. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Doklady a dokumenty prostredníctvom, ktorých uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov a poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Uchádzač v zozname dodaných tovarov/ poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, musí preukázať, že dodával tovary/poskytoval služby rovnakého ale podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. spravovanie, implementácia a zabezpečenie upgradu informačných ekonomických systémov). Zoznam musí byť doplnený referenciami o uspokojivom dodaní tovaru/poskytnutí služby (t.j. potvrdená referencia objednávateľom). V prípade, ak sú referencie verejne dostupné a verejný obstarávateľ si ich vie overiť aj sám, uchádzač v zozname uvedie presný internetový odkaz na zverejnenú referenciu. Dôveryhodným zdrojom zverejnených referencií je napr. Evidencia referencií, ktorá je spravovaná Úradom pre verejné obstarávanie na stránke: https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/evidencia-referencii Vzor dokumentu je Prílohou č. 9 Výzvy. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti v súlade s § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a ponuku v súlade s § 53 ZVO sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk, iba u uchádzača, ktorý sa umiestni na 1.meste po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie (t.j. predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet zákazky)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie všetkých služieb spojených so zabezpečením upgradu súčasne využívaného informačného systému Microsoft Dynamics NAV 2017 (ktorý má verejný obstarávateľ dodaný a implementovaný spoločnosťou Telegrafia a.s.) na verziu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy a ostatných podkladoch Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač v ponuke predložil doklady/dokumenty preukazujúce splnenie ostatných osobitných požiadaviek na predmet zákazky (uvedené v bode 9.10.1 Výzvy na predkladanie ponúk)