Vyhlásené obstarávanie

Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
78 334,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79400000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
18. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
2. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Systém EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb

Popis podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien poskytnutých služieb v EUR bez DPH celkom za požadované obdobie, lehôt/doby poskytovania predmetných služieb a odberateľov. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať, že v uvedenom období poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Pod službou rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa rozumie služba týkajúca sa nastavenia a analýzy procesov regulovaného trhového prostredia, univerzálnej poštovej služby. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb na rovnaký alebo podobný predmet zákazky v súhrnnej výške minimálne 70 000,00 EUR bez DPH (slovom: sedemdesiattisíc EUR), pričom je na rozhodnutí uchádzača, či požadovaný finančný objem preukáže jednou alebo viacerými zmluvami/objednávkami. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - predmet poskytnutej služby (popis predmetu poskytnutej služby), - doba poskytnutia, od – do, mesiac a rok, - cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu/objednávku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie troch rokov (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), t. j. poskytovanie služieb (zmluvy) začalo pred viac ako tromi rokmi alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutých služieb, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. V prípade, že v rámci predloženého projektu/zákazky boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet tejto zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Certifikát manažérstva kvality

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu manažérstva kvality podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO. Splnenie tejto požiadavky uchádzač preukáže predložením certifikátu systému manažérstva kvality ISO 9001 vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, uchádzač môže požiadavku splniť aj predložením iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby

Popis podmienky účasti:

Expert č. 1 pre oblasť procesných analýz: a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; b) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti auditu, analýzy a optimalizácie fungovania organizácií; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; c) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s auditom, analýzou a optimalizáciou procesov organizácií na pozícii procesného analytika; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; d) platný certifikát oblasti procesného riadenia, napríklad Six Sigma Black Belt alebo ekvivalent daného certifikátu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou platného certifikátu. Expert č. 2 pre oblasť projektového riadenia: a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom a ekvivalentným dokladom; b) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti projektového riadenia; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; c) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s riadením projektov v pozícii projektového manažéra, ktoré boli riadené metodikami IPMA alebo PRINCE2 alebo ekvivalentnou metodikou; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; d) platný certifikát v oblasti projektového riadenia, napríklad PRINCE 2 minimálne úrovne Practitioner, IPMA minimálne úrovne C, PMI úrovne PMP alebo ekvivalent daného certifikátu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou platného certifikátu. Expert č. 3 pre oblasť podnikovej architektúry a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom a ekvivalentným dokladom; b) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti modelovania podnikovej architektúry; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; c) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s modelovaním podnikovej architektúry; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; d) platný certifikát v oblasti enterprise architektúry, napríklad TOGAF 9 minimálne úrovne Foundation, ArchiMate 3 minimálne úrovne Foundation alebo ekvivalent daného certifikátu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou platného certifikátu. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods.1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie analýzy a výstupného materiálu obsahujúcich Analýzu možností zmien a úprav Požiadaviek na kvalitu univerzálnej služby podľa § 41 zákona č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Požiadavky na kvalitu“) a optimalizácie verejnej poštovej siete, ktorá bude obsahovať : - faktory ovplyvňujúce kvalitu dodania univerzálnej služby pri zohľadnení jednotlivých Požiadaviek na kvalitu : - územnú dostupnosť prístupových a kontaktných miest verejnej poštovej siete, - časovú dostupnosť prístupových a kontaktných miest poskytujúcich univerzálnu službu, - čas prepravy zásielok, - požiadavky na informácie o univerzálnej službe, - zásady vybavovania reklamácií a sťažností, - spokojnosť užívateľov, - analýzu, ktoré pobočky (prístupové a kontaktné miesta verejnej poštovej siete) Slovenskej pošty, a. s., sú neefektívne/nerentabilné, avšak ich nie je možné zrušiť z hľadiska dostupnosti každému občanovi Slovenskej republiky, - možnosti úprav a konfiguráciu Požiadaviek na kvalitu v kontexte zmien parametrov - možnosti optimalizácie verejnej poštovej siete.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.