Vyhlásené obstarávanie

Zadný sklápač pre prepravu asfaltu s elektronickou plachtou a sklopným nárazníkom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
274 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34134200-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
13. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MP Profi t PB, s.r.o. Hliníky 712/25 017 01 Považská Bystrica
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa §34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona – predložením: zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien a lehôt dodania; dokladom je referencia, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. a) Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Každá dodávka bude na samostatnom liste, ktorým záujemca preukáže zoznam dodávok tovaru rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požaduje sa, aby záujemca v rámci tohto zoznamu preukázal, že zmluvná cena dodaného tovaru rovnakého alebo podobného charakteru spolu za tri predchádzajúce roky ku dňu predkladania žiadosti o účasť je minimálne vo výške 274 000 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH

Opis obstarávania

Dodanie 2 ks nákladných vozidiel – zadných sklápačov pre prepravu asfaltu s elektronickou plachtou a sklopným nárazníkom, vrátane dopravy do prevádzky spoločnosti, zaškolenia obsluhy a záručného servisu. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Dodávané nákladné vozidlá musia byť v súlade opisom a požiadavkami uvedenými v prílohách súťažných podkladov. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickéhoInformačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: www.isepvo.sk V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.skalebo telefonicky načísle: + 421 2 209 25 100. Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou vo výške: 5 000,00 Eur. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zameraným na sociálne aspekty ani obstarávaním inovácií. Elektronickýmiplatbami sa rozumie bankový prevod cezinternetbanking