Vyhlásené obstarávanie

„Poskytovanie upratovacích služieb v priestoroch Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčastí“


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
940 469,28
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90911000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Rektorát UMB, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica - otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, on line prostredníctvom funkcionality systému eZakazky.
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy Minimálna požadovaná úroveň štandardov a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti § 34 zákona: K bodu 1.: Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač preukáže predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky ( obdobným predmetom zákazky sa rozumie služby v oblasti upratovacích a čistiacich prác). Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - predmet poskytnutej služby, - opis predmetu služby, - doba dodania/poskytnutia, - cena poskytnutej služby bez DPH - podpis štatutára uchádzača alebo poverenej osoby Jednotlivé oblasti služieb môžu byť preukázané kombináciou viacerých zmlúv pričom uchádzač týmto zoznamom preukáže nasledujúce minimálne podmienky: a) minimálne 1 (jedna) služba v hodnote minimálne 600 000,00 EUR bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, b) minimálne 1 (jedna) služba rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, predmetom ktorej bolo poskytnutie upratovacích služieb na podlahovej ploche min. 39 000 m2 , K bodu 2: Požaduje sa predložiť certifikát Systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalent. Uchádzač predloží: - certifikát Systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14 001 alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva Verejný obstarávateľ podmienku účasti zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami s prihliadnutím na environmentálne hľadisko za účelom ochrany životného prostredia znížením alebo predchádzaním negatívnych vplyvov na životné prostredie pri poskytovaní upratovacích prác , ktoré sú predmetom zákazky. Podmienky účasti sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti environmentálneho manažérstva a sú oprávnení a spôsobilí plniť predmet zákazky environmentálnym Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazujú splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní spoločne v zmysle § 37 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: V zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom ďalej len JED. V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom za celý predmet zákazky v Eur bez DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania upratovacích služieb v priestoroch verejného obstarávateľa a na základe jeho požiadaviek, profesionálnym spôsobom, ekologickými čistiacimi prostriedkami s minimálnym vplyvom na znečistenie životného prostredia a kvalitným technickým vybavením, ktoré má úspešný uchádzač k dispozícií.



Verejný obstarávateľ zabezpečí priestor na odkladanie vecí a prístup k vode.



Úspešný uchádzač bude v mimoriadnych prípadoch povinný poskytnúť upratovacie služby na základe osobitnej objednávky. Tieto budú fakturované na základe hodinovej sadzby, určenej pri upratovaní hosťovských priestorov v ŠD.



Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač mal uzatvorené poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu.



Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.



Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom

elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:

a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,

b) klikne na názov zákazky,

c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,

d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:

d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými

prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích

údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID;

d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa

pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.

Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v predmetných súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa

a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a

dokumenty v súlade so ZVO.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o

registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom

obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z toho dôvodu, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.

Zábezpeka sa požaduje vo výške 45 000,- €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.