Vyhlásené obstarávanie

Firemný event pre zamestnancov - Športový OLO deň


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
3. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
13. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ivanská cesta 22, Bratislava
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia : podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmetné tovary, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO, t.j. neexistuje dôvod na jeho vylúčenie z procesu verejného obstarávania

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

a) Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu minimálne päť referencií poskytnutej služby za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tejto zákazky na rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky vo finančnom objeme minimálne 30 000,- EUR bez DPH za jednotlivé zákazky. Za poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú služby poskytované v oblasti kompletného zabezpečenia firemnej akcie. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne: • názov a sídlo odberateľa, • kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), • predmet poskytnutej služby, • opis predmetu poskytnutej služby • lehota dodania, • cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie. b) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov. Koordinátor podujatia minimálne 1 osoba musí disponovať minimálne: - 3 ročné skúsenosti s organizovaním podobných podujatí – zabezpečovania firemných akcií. - Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predloženie dokladu podpísaného dotknutou osobou, na ktorom budú uvedené minimálne : identifikačné údaje povereného koordinátora podujatia, ktorý zabezpečí priebeh akcie a preukázanie minimálne 3 ročné skúsenosti s organizovaním podobných podujatí – zoznam realizovaných podujatí.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky.

Opis obstarávania

Premetom zákazky je komplexné zabezpečenie firemného podujatia na kľúč pre zamestnancov verejného obstarávateľa v trvaní päť (5) hodín. Podujatie sa uskutoční v areáli sídla verejného obstarávateľa. Firemná akcia bude pozostávať z cateringu, z hudobného sprievodu DJ, moderovaním podujatia moderátorom, zabezpečenia stanov, sedenia a športových aktivít.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.