Vyhlásené obstarávanie

Oprava a servis služobných motorových vozidiel 2024


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 845,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50112000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
9. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
online
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

1. Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, pričom hodnota musí byť v objeme minimálne 100 000,00 Eur bez DPH kumulatívne. 2. Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 zákona: a) Uchádzač je povinný predložiť certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 aktuálnej ku dňu predloženia ponuky, resp. jej ekvivalent. b) Uchádzač je povinný predložiť certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 14001 pre oblasť realizácie servisu vozidiel, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva aktuálnej ku dňu predloženia ponuky, resp. jej ekvivalent.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Oprava a servis služobných motorových vozidiel a elektromobilov vrátane súvisiacich služieb (pohon – benzín/nafta/elektrika), servisné prehliadky (záručné aj pozáručné), údržba, diagnostika, garančné prehliadky motorových vozidiel, mechanické, karosárske, autoelektrikárske a lakovnícke práce, opravy po dopravných nehodách a škodových udalostiach, opravy elektromobilov vrátane súvisiacich služieb, pneuservisné práce, sezónne uskladnenie pneumatík a kolies, odtiahnutie a uskladnenie vozidiel v prípade poruchy alebo havárie, spolupráca s poisťovňou pri likvidácií poistných udalostí, dodávka tovarov, ktorými sa rozumie dodávka olejov a náhradných dielov súvisiacich s poskytovanou službou. Likvidácia kvapalín, mazív, pneumatík, neupotrebiteľných dielov a častí po oprave a iného odpadu vzniknutého opravou motorových vozidiel počas celého zmluvného vzťahu.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EPVO.

2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO k predmetnej zákazke, a to

Príloha č. 1 - Podrobný opis (Špecifikácia predmetu zákazky),

Príloha č. 2 - Vzor čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní,

Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií

Príloha č. 4 – Návrh Rámcovej dohody

3. Typ zmluvného vzťahu: Rámcová dohoda o poskytovaní služieb

- Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi fotokópiu platnej poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú inej osobe s dokladom o zaplatení poistného (k nahliadnutiu originál), s poistným krytím na jednu poistnú udalosť min. 60 000,00 eur.

- Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO a pod.), a tiež údaje o osobe oprávnenej konať v mene subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Uvedené informácie predloží úspešný uchádzač ako prílohu Rámcovej dohody.

4. Požadovaný termín dodania / dĺžka trvania: 48 mesiacov

5. Obsah ponuky:

a) sken vyplnenej a podpísanej Prílohy č. 3 "Návrh na plnenia kritérií",

b) relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (viď časť 4.2"Súťažné podmienky", 4.2.1 "Dôvody na vylúčenie"),

c) relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) a d) v spojitosti s § 35 ZVO (viď časť „Zoznam podmienok účasti“ Podmienka účasti 1

d) sken vyplneného a podpísaného návrhu Rámcovej dohody (Príloha č. 4),

e) originál alebo úradne osvedčenú kópiu zmluvy o autorizácii pre jednotlivé značky vozidiel alebo zmluvu s autorizovanými servismi týchto značiek – zoznam vozidiel podľa prílohy č. 4 Rámcovej dohody. Túto podmienku možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

6. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

7. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným

obstarávateľom prostredníctvom IS EPVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote

určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote

určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude zo

súťaže vylúčená.

8. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti

a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na

prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

9. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky)

ponuku s najnižšou celkovou cenou za úspešnú.

10 .Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa §

40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).

11. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky

prostredníctvom IS EPVO.

12. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7

písm. c) ZVO podať námietky.

13. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má

právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí.

14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný

obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením.

15. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného

obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky.