Vyhlásené obstarávanie

Elektroinštalačný materiál


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31681000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Údržba elektroinštalácie objektov.

Názov Položky:  1. Elektroinštalačný materiál

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: DIN lišta na ističe 1m

Presne: 10

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, vrátane dopravy na miesto plnenia.

Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.

Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanou kompatibilitou so systémom používaným u objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.

Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.

Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.

Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.

Dodanie tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. - 14:00 hod.

Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Vrátane dopravy na miesto plnenia, ul. 29. augusta, 075 01 Trebišov, kontaktná osoba: Martin Štefanko +421 911 175 306

Cena predmetu zmluvy je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t. j. predstavuje cenu konečnú.

Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky verejného Obstarávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy a následne bude Dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia.

Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu min. 1 pracovný deň vopred.

Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zákazky v deň dohodnutý medzi zmluvnými stranami, najneskôr však do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Dodanie tovaru do sídla objednávateľa.

ul. 29. augusta, 075 01 Trebišov