Vyhlásené obstarávanie

Lieky a liečiva


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Ilava, n.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
199 800,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33610000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Humánne lieky a liečiva

Názov Položky:  1. Humánne lieky a liečiva

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: A02BA03, Famotidín, tbl flm, 20mg, per os

Maximum: 400

Jednotka: tbl

Doplňujúce informácie

1. Dodávateľ je povinný do 10 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi :

1.1 Podrobný aktualizovaný Cenník liekov v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií a to písomne v listinnej forme, podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa a v elektronickej forme na CD/DVD nosiči vo formáte Excel.

1.1 a) cenník liekov bude obsahovať nasledovné minimálne informácie:názov lieku, balenie (merná jednotka), množstvo, jednotková cena za balenie bez DPH, jednotková cena za balenie s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH

1.2 Originál alebo overenú kópiu povolenia vydaného samosprávnym krajom na poskytovanie lekárenskej starostlivosti vo verejnej lekárni

1.2 a) povolenie podľa bodu 1.2 sa vyžaduje z dôvodu, že objednávateľ nemá zriadenú nemocničnú lekáreň, vo väzbe na príslušný právny predpis, ktorý neumožňuje odoberať lieky priamo od distribučných spoločností

1.3 Originál alebo overenú kópiu povolenia na manipuláciu s omamnými a psychotropnými látkami a prekurzormi

1.4 Čestné vyhlásenie, že dodávateľ zabezpečí dodanie individuálne pripravovaných liečiv a to podľa potreby a špecifikácie objednávateľa z dostupných liečiv

1.5 Čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky sú certifikované alebo majú pridelené ŠUKL kód.

1.6. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám - subdodávateľom predloží:

1.6.1 vyhlásenie dodávateľa o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám/subdodávateľom a ich identifikáciu a základné údaje v rozsahu: :

- výšku podielu časti zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám/subdodávateľom uvedenú v % z hodnoty zadávaného podielu subdodávky

- špecifikácia a identifikácia druhov liekov a liečiv uvedených v špecifikácií v predmete zákazky, ktoré budú predmetom subdodávky

- čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa podmienky a disponuje príslušnými povolenia ako dodávateľ podľa bodu 1.3, 1.5 a 1.2

1.6.2 Dodávateľ nie je oprávnený zadať celý predmet zákazky na plnenie tretej osobe - subdodávateľovi . Zadaním predmetu zákazky tretej osobe - subdodávateľovi v objeme 100 % predmetu zákazky, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a nižšou cenou

1.7 Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 dní po uzatvorení zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená konať v mene dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy

1.7.1 Dodávateľ v oznámení uvedie meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej pozíciu u dodávateľa a kontaktné údaje v rozsahu , adresa na doručovanie listín, tel. č., e-mailovú adresu

2. Nesplnenie povinnosti dodávateľa podľa bodu 1.1 až 1.6 považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom

- pri uplatnení zmluvnej pokuty za podstatné porušenie zmluvných podmienok bude objednávateľ postupovať v zmysle ustanovení obchodného zákonníka a iných právnych predpisov

- pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi

3. Objednávateľ je povinný najneskôr do 2 dní po uzavretí zmluvy:

3.1 oznámiť dodávateľovi kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená konať v mene objednávateľa vo veciach plnenia zmluvy

3.1.1 objednávateľ v oznámení uvedie meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej pozíciu u objednávateľa a kontaktné údaje v rozsahu , adresa na doručovanie listín, tel. č., e-mailovú adresu

3.2 poskytnúť dodávateľovi zoznam liekov, liečiv (v rozsah podľa špecifikácie uvedenej v zmluve) písomne listinnej forme a v elektronickej forme na CD/DVD nosiči vo formáte Excel.

3.3 Požiadavka na dodanie časti zákazky, doručená dodávateľovi musí obsahovať minimálne tieto informácie:

- miesto dodania časti zákazky

- zoznam požadovaných liekov - časti zákazky s presnou identifikáciou a množstvom

4. Dodávateľ sa v zmysle zmluvy zaväzuje realizovať dodávky predmetu zmluvy po častiach, na základe požiadavky objednávateľa doručenej e-mailom, písomne a to e-mailom alebo v listinnej forme

- identifikáciu a špecifikáciu druhu časti zákazky z obsahu špecifikácie

- presné množstvo dodania požadovanej časti predmetu zákazky

- presnú lehotu, termín dodania požadovanej časti predmetu zákazky

- dátum a čas odoslania požiadavky na plnenie časti predmetu zákazky

- identifikáciu osoby objednávateľa, ktorá vyhotovila požiadavku na dodanie časti predmetu zákazky

5. Dodávateľ je povinný po obdržaní žiadosti o dodanie časti predmetu zákazky podľa bodu 3.3 ,

5.1 najneskôr  do 24,00 hod. od odoslania žiadosti dodať v stanovených množstvách a podľa požadovaného druhu - špecifikácie na určené miesto ,dodať časť predmetu zákazky

5.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade, ak tovar v momente dodania má 6 mesiacov do výrobcom stanovenej exspiračnej doby

5.3 Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy /z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa / dodať časť predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zadať danú časť zákazky zodpovedajúcej kvality inému dodávateľovi

6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky /časti predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa vrátane dopravy do sídla objednávateľa a zabezpečí jeho vyloženie, pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak

6.1 Súčasťou dodania predmetu zákazky/častí predmetu zákazky je dodanie dokladov a dokumentov, ktoré sú potrebné na jeho prevzatie a užívanie.

7. Nesplnenie povinností a záväzku dodávateľa podľa bodu 4, 5 a 6 považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom

- pri uplatnení zmluvnej pokuty za podstatné porušenie zmluvných podmienok bude objednávateľ postupovať v zmysle ustanovení obchodného zákonníka a iných právnych predpisov

- pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi

8. Ak v priebehu trvania tejto zmluvy nedôjde na základe žiadosti o dodanie časti predmetu zákazky k dodaniu predmetu zákazky v celom rozsahu, zmluvné strany sa dohodnú samostatným dodatkom uzatvoreným v písomnej forme:

8.1 na plnení - dodaní zostávajúceho množstva - časti predmetu zákazky za rovnakých zmluvných podmienok najdlhšia však do 12 mesiacov od dátumu vysúťaženia zákazky

8.2 na upustení od plnenia - dodania zostávajúceho množstva - časti predmetu zákazky bez akéhokoľvek finančného nároku dodávateľa za nedodanie časti predmetu zákazky

8.3 Ak dôjde k dohode medzi zmluvnými stranami podľa bodu 8.1, nesmie dôjsť k navýšeniu jednotkových cien dodávanej časti predmetu zákazky, jednotlivých druhov liečiv, okrem navýšenia ceny podľa bodu 10.1 a) tejto zmluvy

9. Cena za dodanie predmetu zákazky/častí predmetu zákazky, úhrada za dodanie

Objednávateľ sa zaväzuje, že za dodanie predmetu zákazky/časti predmetu zákazky uhradí dodávateľovi cenu vo výške uvedenej v tejto zmluve (vo výške jednotkových cien, ktoré dodávateľ doručí objednávateľovi podľa bodu 1 a 1.1 a v lehotách a za podmienok uvedených v tejto zmluve

9.1 Predmet zákazky - dodanie predmetu zákazky v zmysle tejto zmluvy bude hradené z rozpočtu objednávateľa z vlastných finančných zdrojov

9.2 Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu za dodaný predmet zákazky/dodanie časti predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry/vystavených faktúr za dodanie častí predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu v lehote podľa bodu 9.5

9.3 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najviac jedenkrát za týždeň za skutočne dodaný predmet zákazky/časti predmetu zákazky v rozsahu podľa doručenej objednávky, vždy však až po jeho riadnom dodaní určenej osobe objednávateľa a po predložení a po potvrdení dodacieho listu

9.4 Dodávateľ je povinný doručiť vystavenú faktúru podľa bodu 9.3 najneskôr do 5 dní po obdržaní objednávky od objednávateľa v prípade, že bol predmet zákazky/časti predmetu zákazky riadne dodaný

9.5 Faktúra je splatná do 60 dní odo dňa jej vystavenia dodávateľom, pokiaľ má náležitosti daňového dokladu. V opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota splatnosti faktúry neplynie.

10. Zmena ceny

10.1 K zmene ceny/jednotkovej ceny (zvýšeniu alebo zníženiu) a jej aktualizácia sa uplatní vždy ak:

a) k zvýšeniu alebo zníženiu ceny dôjde dôsledkom legislatívnych zmien v cenovej oblasti v zmysle cenových opatrení MZ SR,

b) dôjde k preukázateľnej zmene výšky ceny stanovenej výrobcom príslušnej komodity, čo nemôže dodávateľ ovplyvniť

10.1 a) Navrhované zvýšenie alebo zníženie ceny je dôsledkom legislatívnych zmien v cenovej oblasti v zmysle cenových opatrení MZ SR, a to spôsobom pomerného percentuálneho zníženia alebo zvýšenia platnej kúpnej ceny voči úradne určenej cene lieku stanovenej MZ SR.

10.2 Zmeny ceny sa môže domáhať každá zo zmluvných strán a to na základe písomnej žiadosti doručenej v listinnej forme druhej strane, ktorej súčasťou bude preukázania dôvodov podľa bodu 10.1 , ktoré sa viažu k možnej zmene ceny s predložením relevantných dôkazov o vzniku danej skutočnosti

10.3 Ak nedôjde k uzatvoreniu dohody o zmene ceny, ktorá nastala z titulu uvedenej v bode 10.1 a) alebo b), najneskôr do 30 dní po obdrží žiadosti o zmenu ceny, môže zmluvná strana, ktorá sa domáhala zmeny ceny od zmluvy odstúpiť v celom rozsahu alebo v časti

11. Dodatky

11.1 Zmeny a doplnenia tejto zmluvy sú možné a to na základe písomne uzatvorených dodatkov za podmienky, že uzatvorením dodatku:

- nedôjde k porušeniu zákona o verejnom obstarávaní a k porušeniu obchodného zákonníka alebo iných právnych predpisov

- nebude objednávateľ znevýhodnený

- nebude sa vymykať bežným obchodným zvyklostiam

12. Zmluvné pokuty:: sú upravené v OPEP.

13. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za škody, ktoré spôsobil sám svojím konaním/nekonaním, alebo ním určené osoby, subjekty, ktoré v jeho mene zabezpečovali plnenie tejto zmluvy

13.1 Objednávateľ odporúča dodávateľovi, uzavrieť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činnosti, ktorá by bola platná počas celej doby plnenia predmetu tejto zmluvy

14. Platnosť a účinnosť zmluvy

14.1 Platnosť a účinnosť zmluvy je stanovená v ustanoveniach OPET-u a riadi sa zároveň ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými platnými predpismi

14.2 Platnosť a účinnosť zmluvy je  12  mesiacov od dátumu vysúťaženia zákazky

15. Ukončenie zmluvy

15.1 Zmluva sa končí márnym uplynutím lehoty na ktorú sa uzatvára

15.2 Zmluvu je možné ukončiť na základe dohody zmluvných strán, uzavretú písomne v listinnej forme

15.2.a) V prípade ukončenia zmluvy dohodou zmluvných strán pred uplynutím lehoty na ktorú sa zmluva uzatvára si zmluvné strany navzájom vysporiadajú záväzky vzniklé na základe plnenia do ukončenia zmluvy dohodou

15.3 Zmluvu je možné ukončiť odstúpením od zmluvy, ktoroukoľvek zmluvnou stranou a to z titulu porušenia zmluvných podmienok, podstatného porušenia zmluvných podmienok, všetko v súlade s ustanoveniami OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka.

16. Zmluvné vzťahy neupravené touto zmluva sa budú riadiť ustanoveniami OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi.

Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.  Písomný súhlas je oprávnený vydať len štatutárny orgán každej zmluvnej strany.

Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas účastníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.