Vyhlásené obstarávanie

Technologické zariadenia stravovacích prevádzok


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody v Nitre
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 354,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39312000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- pre potreby hromadného stravovania

Názov Položky:  1. Skriňa udržiavacia

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Skriňa udržiavacia 5xGN 1/1

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Rozmer (približne)

Hodnota/Charakteristika: 445x633x570mm

Funkcie:

- pre potreby hromadného stravovania

Názov Položky:  2. Šokový schladzovač/zmrazovač

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Šokový schladzovač/zmrazovač 15xGN 1/1

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Rozmer (približne)

Hodnota/Charakteristika: 790x760x1970mm

Funkcie:

- pre potreby hromadného stravovania

Názov Položky:  3. Balička vákuová

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Balička vákuová

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Rozmer (približne)

Hodnota/Charakteristika: 510x570x525mm

Funkcie:

- pre potreby hromadného stravovania

Názov Položky:  4. Baliaci stroj

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Baliaci stroj HD s matricami alebo ekvivalent

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Rozmer (približne)

Hodnota/Charakteristika: 247x637x258mm

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia, demontáže pôvodného zariadenia, inštalácie na mieste plnenia, zaškolenia personálu odborným zamestnancom, spustenia do prevádzky a vstupnej revízie.

Požaduje sa doklad, odborná spôsobilosť na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle § 19, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z., (fotokópia osvedčenia).

Požaduje sa vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradeného technického zariadenia v zmysle § 9, ods. 2) pís. b), Vyhlášky č. 508/2009 Z. z..

Požaduje sa dodanie konštrukčnej technickej dokumentácie výrobku v zmysle § 5, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z..

Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.

Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť v SK alebo CZ jazyku. Je potrebné doložiť vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami.

Záručný servis poskytovaný do 48 hodín od zistenia poruchy na zariadení (e-mailom, telefonicky).

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.

V prípade, ak bude dodaný iný tovar ako je uvedený v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu, bude to verejný obstarávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok a odstúpi od zmluvy.

Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu.

Záručná doba min. 24 mesiacov.

Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien s DPH. Faktúra je splatná minimálne 30 dní odo dňa jej vystavenia alebo podľa dohody.

Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:30 do 14:30 h. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.

Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme a v termíne určenom verejným obstarávateľom.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/.