Vyhlásené obstarávanie

Antivírusová ochrana koncových zariadení


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 196,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48761000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Predmetom zákazky je predĺženie a rozšírenie licencií ESET Protection Advanced alebo ekvivalent, ktorej súčasťou je zabezpečenie vernostných licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 12 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení pre 80 pracovných staníc.

Názov Položky:  1. Antivírusová ochrana koncových zariadení pre 80 počítačov na 1 rok

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: ESET Protection Advanced alebo ekvivalent

Presne: 80

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Produkty určený pre operačný systém:

Hodnota/Charakteristika: Windows

Doplňujúce informácie

V celkovej cene predmetu zmluvy sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 Obchodných podmienok elektronickej platformy účinných od 03. 11. 2022 (ďalej len "OPEP").

Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Dodávateľ poskytne objednávateľovi zľavu určenú pre územnú samosprávu a vernostnú zľavu.

Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia (dodania) je sídlo objednávateľa.

Podrobnosti dodania predmetu zmluvy (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.

Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.

Platba za plnenie sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.

Pokiaľ sa v objednávkom, resp. opisnom formulári predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.

Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov objednávateľa, ako aj náklady na nevyhnutný upgrade alebo obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Dodávateľ zabezpečí plnú kompatibilitu s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY

Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPEP sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať.

Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od zmluvy podľa bodu 18.3 písm. a) OPEP.

Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zmluvy.

V prípade rozporu medzi OPEP, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy.