Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
28 360,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30237131-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
21. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet (ES karta) vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.

- Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.

Názov Položky:  1. Elektronické stravné karty

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky

Presne: 5,85

Jednotka: Eur

- Technicke Vlastnosti: Elektronická stravná karta (ES karta)

Hodnota/Charakteristika: vystavená vždy na meno a osobné číslo zamestnanca

Doplňujúce informácie

1. Trvanie zmluvy na dodanie predmetu zákazky je stanovená na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu v závislosti od skutočnosti, ktorá nastane skôr.

2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť počet požadovaných ES kariet v závislosti od aktuálnej potreby.

3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností odberateľa a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách.

4. K príslušným ES kartám sa každý mesiac priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb verejného obstarávateľa.

5. Priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným ES kartám musí byť zabezpečené do 2 pracovných dní t.j. 48 hodín od prijatia elektronickej objednávky.

6. Zamestnanec verejného obstarávateľa - držiteľ ES karty bude oboznámený s užívateľskou podporou (servis a ochrana) a s technickými prostriedkami s použitím ktorých môže kedykoľvek zistiť zostatok na ES karte. Dodávateľ/poskytovateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na ES karte (sms, e-mail).

7. Minimálna hodnota transakcie zamestnanca nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky.

8. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky počas účinnosti RD je právom objednávateľa.

9. Verejný obstarávateľ používa na objednávku elektronický portál ESK, ESP, správu kariet, finančný prehľad a správu konta zamestnávateľa

10. Zamestnanec verejného obstarávateľa má prostredníctvom elektronického portálu prístup na svoje vlastné konto s prehľadom o transakčných pohyboch, informácie o stravovacích prevádzkach a iné funkcionality portálu

11. Dodávateľ zabezpečí dodanie ES kariet do 5 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľ. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných ES kariet, a miesto dodania. Objednávku na dodanie ES kariet objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému dodávateľa.

12. Dodávateľ zabezpečí dodanie objednávateľom objednaných elektronických stravovacích poukážok na účet objednávateľa do 48 hodín od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných elektronických stravovacích poukážok, nominálnu hodnotu objednaných elektronických stravovacích poukážok.

13. Dodávateľ zabezpečí pre objednávateľa možnosť priradiť objednané stravovacie poukážky prostredníctvom elektronického objednávkového systému (prenosom údajov v elektronickej podobe z evidenčného systému objednávateľa) jednotlivým zamestnancom objednávateľa  minimálne 1x mesačne.

14. Dodávateľ zabezpečí elektronickú kompatibilitu dochádzkového systému objednávateľa so systémom dodávateľa tak, aby bol zabezpečený export/import dát medzi týmito systémami.

15. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu ES kariet v systémoch dodávateľa stravovacích služieb, ktoré sú dodávané externe v priestoroch objednávateľa.

16. Dodávateľ zabezpečí, že zamestnanec v skúšobnej lehote môže čerpať zo svojej ES karty len objem prostriedkov v hodnote jednej stravovacej poukážky denne.

17. Vrátane dopravy na miesto plnenia

18. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy

19. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy

20. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

21. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.