Funkcie:
- 1. Tlač vizitiek (ďalej len "tlačené výrobky") a ich konečné spracovanie.
- 2. Dodanie tlačených výrobkov vrátane grafického spracovania, tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
- 3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál.
- 4. Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%.
Názov Položky: 1. Tlač vizitiek
Technicke Vlastnosti:
- Technicke Vlastnosti: 1. Tlač vizitiek
Presne: 900
Jednotka: náklad v ks
- Technicke Vlastnosti: 1.1. Rozmer vizitky
Hodnota/Charakteristika: 9 x 5 cm
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo,
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, v budove bez výťahu a ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
9. Dodávateľ je povinný pred tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky.
12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
13. Dodávateľ sa zaväzuje:
13.1. zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
13.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.