Vyhlásené obstarávanie

Bezpečnostný prvok siete - hardvér


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
134 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32420000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Riadenie a zabezpečenie sieťovej prevádzky

Názov Položky:  1. Firewall

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Hardvér (FortiGate 600F)

Presne: 2

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Firewallové bezpečnostné zariadenia (ďalej len „FW“)

Hodnota/Charakteristika: Firewallové bezpečnostné zariadenia (ďalej len „FW“) musia byť zložené z komponentov jedného výrobcu, vrátane všetkých poskytovaných funkcií, ako sú IPS, AV, databázy pre kategorizáciu URL, definície

Funkcie:

- Podpora výrobcu

Názov Položky:  2. Podpora výrobcu

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: FortiGate-600F 1 Year Enterprise Protection (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web & Video Filtering, Antis)

Presne: 2

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Dodávateľ je povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.

Dodávateľ je povinný dodať nové, originálne zabalené, nepoužívané a plne funkčné zariadenia spĺňajúce všetky požiadavky na predmet zákazky.

Vrátane inštalácie a dopravy na miesto plnenia , ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. V takomto prípade však dodávateľ zodpovedá za zabezpečenie kompatibility s jestvujúcimi aktívnymi prvkami siete využívaných v prostredí objednávateľa.

Požadovaná lehota dodania je max do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.

Objednávateľ požaduje od dodávateľa vykonanie migrácie nastavení pravidiel súčasného riešenie (2x FG 600D – odhadovaná prácnosť 20 človekodní)

Požaduje sa integrácia dodávaného tovaru na súčasne využívaný FortiAuthentifikator VM a FortiAnalyzer-400E.

Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa.

Podmienkou pre úspešnú implementáciu a integráciu dodaných zariadení je odsúhlasenie návrhov konfigurácie a ďalších postupov projektu objednávateľom.

Dodávka musí zahŕňať: inštaláciu zariadení do jestvujúceho IT prostredia objednávateľa, vykonanie úspešného integračného testu s jestvujúcou IT infraštruktúrou objednávateľa, konfigurácia zariadení do navrhnutého stack-u.

Dodávka musí zahŕňať: návrh a úspešné vykonanie akceptačných testov a postupov vrátanie vykonania diagnostiky a testu dodaného predmetu plnenia v produkčnom prostredí a analýzy výsledkov.

Dodávka musí obsahovať vypracovanie technickej a prevádzkovej dokumentácie.

Predpokladom pre úspešné plnenie zo zmluvy je obojstranne podpísaný akceptačný protokol, ktorý objednávateľ potvrdí iba v prípade splnenia všetkých požiadaviek na predmet zákazky.

V prípade nesplnenia podmienok má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške vo výške 0,05 % z Ceny Plnenia denne za každý deň omeškania až do momentu podpísania akceptačného protokolu oboma zmluvnými stranami.

Dodávateľ do 5 pracovných dní predloží objednávateľovi potvrdenie, že je oficiálnym partnerom výrobcu dodávaného riešenia.

Dodávateľ je povinný dodať predmet Zmluvy vrátane dopravy na miesto dodania a zabezpečenia priradenia danej podpory, resp. licencií k príslušným P/N („Part Number“).

Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy je dodaný cez autorizovaný distribučný kanál a bude určený pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou, v opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Dodávateľ je povinný zaregistrovať predmet zmluvy do databázy výrobcu za účelom uchovania záznamov o sériových číslach pre zabezpečenie podpory a údržby.

Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, funkčný ,bez zjavných vád, v kompletnom stave a v požadovanom množstve s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Porušenie tejto povinnosti predávajúcim sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.

Dodávateľ predloží životopis experta – projektového manažéra, ktorý disponuje viac ako 3 ročnou praxou riadenia projektov v oblasti dodávok rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky. Z dokumentu musí vyplývať, že expert disponuje min. 3 praktickými skúsenosťami z riadenia projektov, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.

Dodávateľ predloží platný certifikát PRINCE2 úrovne PRACTICIONER alebo ekvivalentný, ktorým disponuje expert – projektový manažér

Dodávateľ predloží životopis experta – IT architekta, ktorý disponuje viac ako 3 ročnou praxou v oblasti návrhu architektúry v oblasti dodávok rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky. Z dokumentu musí vyplývať, že expert disponuje min. 3 praktickými skúsenosťami s návrhom architektúr, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.

Dodávateľ predloží platný certifikát TOGAF úrovne CERTIFIED alebo ekvivalentný, ktorým disponuje expert – projektový manažér

Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2008 minimálne v oblasti predaj, inštalácia a servis zariadení výpočtovej techniky vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom

Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 v oblasti bezpečnosti aktív informačných systémov, infraštruktúry informačných technológií a komunikácií, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa.

Objednávateľ má nárok na okamžité odstúpenie od zmluvy v prípade, ak dodávateľ v lehote do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy nepredloží požadované životopisy expertov s prislúchajúcimi certifikáciami a certifikáciami ISO, ktoré objednávateľ požaduje.