Vyhlásené obstarávanie

Mlieko a mliečne výrobky, vajcia


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 356,98
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15500000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov, vajec v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.

Názov Položky:  1. Mlieko a mliečne výrobky, vajcia

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Mlieko polotučné trvanlivé 1,5% 1l

Presne: 4000

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: všetky produkty

Hodnota/Charakteristika: spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy a vykládky tovaru do skladovacích priestorov na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa.

Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.

Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.

Kupujúci nieje viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.

Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar , ktorý spadá do kategórie "Mlieko a mliečne výrobky, vajcia"

Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.

Fakturácia za každú dodávku tovaru.

Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky.

Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne dvakrát týždenne v čase medzi 7,00 hod - 11,00 hod, pokiaľ sa nedohodnú inak.

Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.

Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby  jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.

Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.

Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.

V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.

Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady  tovaru, resp. ho vymeniť.

Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.

Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).

Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo  ich  znečisteniu.

Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku predmet zmluvy, alebo v článku zmluvné podmienka sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.

Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti "Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov". napr. ISO 22000

Prípadnú zmeny ceny je možné vykonať len podľa § 18 odst.3. b) zákona  č.343/2015

Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.

Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu nepravidelný počet stravníkov.

Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania.

Podmienky:

- Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti „skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ podľa ISO 22000, IFS, BRC, FSSC22000, ktorý bol vydaný certifikačným orgánom akreditovaným SNAS s uvedením čísla akreditácie.

- Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny.

Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.

Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je chránenou dielnou podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.

Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov

Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit tejto zmluvy

Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu s 1 mesačnou výpovednou lehotou.

Do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.