Vyhlásené obstarávanie

Nákup hydraulických centrál a búracích kladív


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 334,36
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
43328100-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Agregát pre pohon ručného hydraulického náradia (hydraulických kladív)

Názov Položky:  1. Prenosná hydraulická centrála

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Prenosná hydraulická centrála

Presne: 4

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Benzínový motor štvortaktný, manuálne štartovanie

Funkcie:

- Ručné hydraulické náradie

Názov Položky:  2. Hydraulické kladivo s príslušenstvom

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Ručné hydraulické kladivo

Presne: 4

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Hydraulický olej podľa pokynov výrobcu potrebný na prevádzku.

Doplňujúce informácie

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Vrátane dopravy na miesto plnenia a zaškolenia najmenej dvoch zamestnancov Objednávateľa, v každom mieste dodania. Termín školenia po vzájomnej dohode.

Vlastný návrh plnenia musí byť predložený v rámci ponuky a musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formuláru.

Do 5 (päť) pracovných dní od uzavretia Zmluvy Dodávateľ predloží Objednávateľovi oznámenie obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie, technických vlastností tovaru, potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v Slovenskej republike (SR) pre danú značku, certifikát CE.

Podrobný aktualizovaný rozpočet sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia Zmluvy.

Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru na Objednávateľom určené miesta dodania, vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa v rozsahu minimálne 2 hodín.

Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy. Miesta dodania predmetu zákazky budú úspešnému uchádzačovi oznámené do 3 prac. dní od uzatvorenia Zmluvy. O dodaní Predmetu zmluvy bude dodávateľ informovať Objednávateľa minimálne 3 dni vopred telefonicky, emailom, prípadne písomne.

Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť Objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu zákazky, a ktorých následkom bude omeškanie dodania. V opačnom prípade má Objednávateľ právo na uplatnenie sankcií.

Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň dodania Predmetu zákazky Preberací protokol, Potvrdenie o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, Záručný list, Návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v Slovenskom jazyku.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Faktúra za Predmet zákazky bude vystavená po dodaní tovaru a jeho prevzatí Objednávateľom.

Prílohou faktúry bude kópia Preberacieho protokolu a kópia Potvrdenia o zaškolení zamestnancov Objednávateľa.

Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe.

Splatnosť faktúry je min. 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby Objednávateľa.

Bezplatný záručný servis v rozsahu pravidelných prehliadok podľa pokynov výrobcu, vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania Preberacieho protokolu.

Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam, podpísaný oboma zmluvnými stranami.

Nedodržanie záväzku splniť Predmet zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v stanovenom termíne sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.