Vyhlásené obstarávanie

Kúpa farby na vodorovné dopravné značenie, riedidla a balotiny


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 241,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44811000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- • Farba - biela, čierna na vodorovné dopravné značenie pozemných komunikácií (asfalt), dlažieb, živičných a betónových plôch.

- • Riedidlo pre farby na vodorovné dopravné značenie

- • Balotina na vytvorenie retroreflexnej úpravy a zvýšenie drsnosti náteru.

- Predmet zákazky musí spĺňať príslušné STN alebo ekvivalent EN.

- Na predmet zákazky vyžadujeme predloženie platného certifikátu zhody vydaný Výskumným ústavom dopravy a.s. alebo v EÚ

Názov Položky:  1. Kúpa farby na vodorovné dopravné značenie, riedidla a balotiny

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Biela farba – pre vodorovné dopravné značenie, na vzduchu schnúci akrylový náter UNIAKRYL alebo EKVIVALENT (1 bal. - 25-30kg)

Presne: 6200

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: 1.Biela farba - pre vodorovné dopravné značenie, na vzduchu schnúci akrylový náter UNIAKRYL alebo EKVIVALENT

Doplňujúce informácie

Dodanie požadujeme do nasledovných stredísk  - Stredisko SENEC, Pezinská 29, 903 01 Senec -  Stredisko PEZINOK, Šenkvická 10, 902 01 Pezinok -  Stredisko Malacky, Hlboká 679/31, 901 Malacky - jednotlivé počty budú oznámené úspešnému uchádzačovi.

Do jednotkovej ceny za 1kg predmetu zákazky žiadame zahrnúť všetky náklady súvisiace s jeho dodaním (doprava, obaly, palety a i. )

Vrátane dopravy  a balného na miesto plnenia

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy

Na predmet zákazky po uzavretí zmluvy sa vyžaduje predloženie platného certifikátu zhody. Certifikát zhody vydaný Výskumným ústavom dopravy a.s. alebo ekvivalent EU.

Predmet zákazky musí spĺňať platné STN EN

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ddodanie tovaru požadujeme do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky