Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie profylaktických prác


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
234 900,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72300000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
14. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Zabezpečenie profylaktických prác pre existujúcu infraštruktúru

Názov Položky:  1. Zabezpečenie profylaktických prác

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: A.1. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre Perimeter Firewall - na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: - Identifikácia chýb a zraniteľnosti; Kontrola funkčnosti fw, ntp, vpn, identity; Pravidelná kontrola statusu prevádzkových parametrov zariadení (teplota prostredia, napájanie, funkčnosť chladenia).

Maximum: 240

Jednotka: osobohodina

- Technicke Vlastnosti: Pravidelná analýza a výkonnostné ladenie databázy modulu na základe reálnych prevádzkových údajov; Analýza vybraných poplachových udalostí a príprava detailných operatívnych výstupov pre účely expertnej analýzy vybraných alarmov; Optimalizácia štruktúry logických signálov a ich vyhodnocovania na základe prevádzkových údajov; Vykonávanie prevádzkového monitorovania modulov a komponentov centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC

Hodnota/Charakteristika: A.9. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC - na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne

Doplňujúce informácie

Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako OPNP:

1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu:

1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 5  pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy.

1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.

1.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy.

1.4 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy.

1.5 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr.

1.6 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWiFT(BIC), iBAN.

1.7 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy

1.8 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory.

1.9 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany pri práci podľa EN ISO 45001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci dodávateľa. Určenou požiadavkou Objednávateľ overuje orientáciu Dodávateľa na kvalitu poskytovaných služieb, dôkaz úrovne starostlivosti uchádzača o ochranu zdravia, o bezpečnosť pri prác vo vzťahu k charakteru predmetu zákazky. Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu

zabezpečenia požadovaných profylaktických služieb, ktoré budú vykonávané v blízkosti vedení pod napätím v zmysle STN 50 110-1, pričom prevedenie prác sa bude vykonávať bez vypnutia NN siete s overením funkčnosti komunikačných rozhraní pre centrálny záložný zdroj UPS do implementovaného existujúceho centrálneho monitoringu technologickej infraštruktúry DC. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky.

1.10 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecifické bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky.

1.11 Dodávateľ je povinný na plnenie predmetu zmluvy poskytnúť odborníka - experta č. 1 - expert pre sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov sieťovej infraštruktúry - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych a pasívnych prvkov sieťovej infraštruktúry a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Routing and Switching.

... Požiadavky na experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zabezpečením nevyhnutných prác pre existujúce aktívne prvky sieťovej infraštruktúry - Cisco LAN Core Switch, Cisco DC Infraštruktúra, Cisco DC Manažment.

1.12. Dodávateľ je povinný na plnenie predmetu zmluvy poskytnúť odborníka - experta č. 2 - expert pre bezpečnostnú sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS) - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry

v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS), a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Security. Požiadavky na experta č. 2 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zabezpečením nevyhnutných prác pre existujúce aktívne prvky bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry - Cisco DC Security.

1.13 Dodávateľ je povinný na plnenie predmetu zmluvy poskytnúť odborníka - experta č. 3 - expert na centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC - počet min. 1.: minimálne 3-ročnú osobitnú odbornú spôsobilosť na vykonávanie odbornej spôsobilosti v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z - Odborná prax pre stupne odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle § min. 24 - odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradeného technického zariadenia elektrického a vykonávanie činnosti elektrotechnika na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky

a vykonávanie skúšky vyhradeného technického zariadenia elektrického minimálne dve (2) praktické skúsenosti v pozícií revízny technik s praktickými realizovanými odbornými prehliadkami a skúškami vyhradeného elektrického zariadenia v zmysle vyhlášky č. 508/2009 vykonávanými na základe STN 33 1500 ( elektrotechnické predpisy, revízie elektrických zariadení ) s implementovanou funkčnosťou komunikačných rozhraní centrálneho monitoringu technologickej infraštruktúry

je držiteľom platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky 508/2009 Z. z. alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR a je držiteľom certifikátu pre implementovaný centrálny monitoring technologickej infraštruktúry MIDS v.2. Podmienku na experta č. 3 Objednávateľ stanovil z dôvodu overenia Dodávateľa, že má zabezpečené odborné plnenie predmetu zmluvy a overenia odborných schopností uchádzača zrealizovať požadované služby vykonávané

v blízkosti vedení pod napätím v zmysle STN 50 110-1, nakoľko prevedenie nevyhnutných prác sa bude vykonávať bez vypnutia NN siete s overením funkčnosti komunikačných rozhraní pre centrálny monitoring technologickej infraštruktúry.

1.14 Dodávateľ je povinný na plnenie predmetu zmluvy poskytnúť odborníka - experta č. 4 - expert pre perimetrový firewall - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall,

a je držiteľom certifikátu Fortinet NSE 7 Network Security Architekt. Požiadavky na experta č. 4 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné inštalačné práce, súvisia so zabezpečením nevyhnutných prác pre existujúce perimetrové firewall.

1.15 Dodávateľ je povinný na plnenie predmetu zmluvy poskytnúť odborníka - experta č. 5 -  expert na riešenie pre ochranu web služieb SOA - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, implementácie, správy a konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; skúseností v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, implementácie, správy a konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry

konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA, a je držiteľom certifikátu IBM Certified Solution Implementer WebSphere DataPower SOA Appliances alebo ekvivalent daného certifikátu. Požiadavky na experta č. 5 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia s poskytovaním prevádzkových prác pre existujúce sieťové zariadenia určeného na ochranu web služieb SOA.

1.16 Dodávateľ je povinný na plnenie predmetu zmluvy poskytnúť odborníka - experta č. 6 - expert pre ukladaciu infraštruktúru - počet min. 1.: - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax na projektoch v oblasti riešení ukladacej infraštruktúry; - minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti realizácie projektov ukladacej infraštruktúry; - získaný a platný certifikát v oblasti potvrdzujúci spôsobilosť kľúčového experta v oblasti ukladacej infraštruktúry vydaný producentom alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať.

Požiadavky na experta č. 6 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zabezpečením nevyhnutných prác pre existujúce diskové polia spolu so zálohovaním.

1.17 Dodávateľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa preukázať splnenie požiadaviek podľa bodu 1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu, a to zaslaním požadovaných dokladov.

1.18 V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme.

2. Predmet plnenia:

2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa.

2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s predmetom zákazky vrátane aktivácie podpory, reaktivácie podpory, zaplatenie pokuty, reaktivačného poplatku a nevyhnutných profylaktických činností súvisiacich s obnovou podpory pre vybrané technológie.

2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu.

3. Podmienky dodania predmetu plnenia:

3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

3.2 Predmet zmluvy bude dodávaný na základe objednávky vystavenej Objednávateľom, okrem bezodkladných úkonov servisu a podpory

4. Miesto plnenia:

4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h)

4.2 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ.

4.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu.

4.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu.

5. Fakturácia ceny - Platobné podmienky:

5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok platformy, číslo zmluvy, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.

5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.6 OPNP. V opačnom prípade nie je Objednávateľ povinný uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.

5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.

5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.

5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila.

5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená v súlade s objednávkou na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.

5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa.

5.8 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.

5.9 Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH.

6. Sankcie:

6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zákazky a splniť povinnosti podľa OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s OPEP za každé jednotlivé porušenie. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa.

6.2 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.

6.3 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH.

6.4 Lehota splatnosti zmluvnej pokuty, nároku na náhradu škody a úroku z omeškania je 10 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie druhej zmluvnej strane.

7. Ďalšie ustanovenia:

7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.

7.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

7.4 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, uplatniť si zmluvnú pokutu a vyčísliť výšku škody.