Vyhlásené obstarávanie

Zariadenia na prepravu a skladovanie endoskopov


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trnava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
101 075,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39173000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
21. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

Názov Položky:  1. Vozík na prepravu endoskopov, 3 kusy

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: počet

Presne: 3

Jednotka: kus

- Technicke Vlastnosti: možnosť použitia jednorazového hygienického krytia

Hodnota/Charakteristika: áno

Funkcie:

Názov Položky:  2. Sušiaci a skladovací kabinet pre minimálne 6 flexibilných endoskopov, 1 kus

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: počet

Presne: 1

Jednotka: kus

- Technicke Vlastnosti: farebný dotykový displej zobrazujúci stav sušenia, skončenia sušenia, chybu v procese sušenia

Hodnota/Charakteristika: áno

Funkcie:

Názov Položky:  3. Sušiaci a skladovací kabinet výhodný pre skladovanie rigídných a flexibilných endoskopov, 1 kus

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: počet

Presne: 1

Jednotka: kus

- Technicke Vlastnosti: sušiaca a skladovacia skriňa určená pre flexibilné endoskopy a zabalené rigídne endoskopy

Hodnota/Charakteristika: áno

Funkcie:

Názov Položky:  4. Sušiaci a skladovací kabinet pre minimálne 10 endoskopov, 1 kus

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: počet

Presne: 1

Jednotka: kus

- Technicke Vlastnosti: farebný dotykový displej zobrazujúci stav sušenia, skončenie sušenia, chybu v procese sušenia

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Predmet zákazky má byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný.

Minimálna požadovaná dĺžka trvania záručnej doby minimálne 24 mesiacov.

Požadovaná doba nástupu servisného technika k prípadnému servisnému zásahu maximálne do 24 hodín.

Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 1. technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuály, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky Objednávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 2. podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.

Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 3. vyplnenú prílohu č. 1 - Návrh na plnenie kritéria tohto opisného formulára.

Dodávateľ je povinný predloží do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 4. Vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu, ak nebolo požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky Predávajúceho na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom Kupujúceho ako dlžníka.

Predávajúci berie na vedomie, že Kupujúci nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi Kupujúcim a veriteľom Kupujúceho vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka (Kupujúceho).

Zmluvné strany sa dohodli, že (i) Predávajúci neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. Obchodného zákonníka a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.

Zmluvné strany sa dohodli, že Poskytovateľ vystaví jednotlivé faktúry/faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo poskytnuté plnenie podľa tejto zmluvy.

Vrátane dopravy, inštalácie zdravotníckej techniky a zaškolenia obsluhujúceho personálu.

Zdravotnícka technika musí byť dodaná s návodom na obsluhu v slovenskom alebo v českom jazyku.

V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s realizáciou zákazky (doprava, inštalácia zdravotníckej techniky, zaškolenie obsluhujúceho personálu, záručná doba, atď.)

Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom.

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov Objednávateľa.

Splatnosť faktúry bude v 12 mesačných splátkach.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.