Funkcie:
- Banketová stolička - založená na silnom oceľovom ráme. Stolička je určená do Domu smútku - čierna.
- Sedadlo stoličky má hrúbku 5,5 cm a profil rámu má rozmer 19 × 19 mm. To zaručuje komfort a stabilitu použitia.
- Operadlo je veľmi pohodlné a mäkké. Špongiové komponenty, ktoré sa používajú ako výplne, umožňujú pohodlné používanie na mnoho hodín.
- Čalúnenie - tkanina s vysokou odolnosťou proti oderu. Hustá tkanina a zodpovedajúca hmotnosť udržiavajú stoličku v dobrom stave dlhú dobu. Čalúnenie je ľahko umývateľné, vo väčšine prípadov je vlhká handrička dostatočná na odstránenie nečistôt a v prípade hrubých škvŕn je možné použiť akékoľvek výrobky, ktoré sú dostupné na trhu.
- Rám stoličky lakovaný práškovou farbou, ktorá chráni pred poškriabaním.
- Podlahové chrániče proti poškriabaniu na nohách stoličky.
Názov Položky: 1. Banketová stolička
Technicke Vlastnosti:
- Technicke Vlastnosti: Konferenčná banketová stolička
Presne: 50
Jednotka: ks
- Technicke Vlastnosti: Kostra
Hodnota/Charakteristika: silný oceľový rám
Funkcie:
- Plastová spojka pre stoličky
- Musí byť vhodná k dodávaným banketovým stoličkám
- Spojovacie články určené pre spájanie stoličiek a ľahké tvorenie radov. Balenie obsahuje 1 pár. Spojovacím článkom sa môžu dohromady spájať stoličky podľa potrieb. Pripevnením koncov plastovej spojky k nohám susediacich stoličiek sa docieli ich pevné spojene a zabráni ich posúvanie. V prípade, že stoličky je potrebné opäť odpojiť, články umožňujú odopnutie z konštrukcií stoličiek. Spojovacie články sú obzvlášť vhodným doplnkom pri organizovaní konferencií, prednášok a iných spoločenských udalostí.
Názov Položky: 2. Plastová spojka pre stoličky
Technicke Vlastnosti:
- Technicke Vlastnosti: Plastová spojka pre stoličky
Presne: 50
Jednotka: pár
- Technicke Vlastnosti: Farba
Hodnota/Charakteristika: čierna
Je požadovaná dodávka nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru, nie repasovaný, používaný, vystavovaný alebo testovaný tovar.Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu, dodanie na miesto plnenia.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za MJ ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou za dodanie , podľa toho čo nastane skôr.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky, zadanej telefonicky alebo e-mailom. Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:00 hod.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa termín a predpokladaný čas dodania predmetu zmluvy minimálne 2 pracovné dni pred jeho plánovaným dodaním.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ.
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho riadneho dodania a prevzatia objednávateľom ( t.j. odo dňa podpisu Dodacieho listu, resp. Preberacieho protokolu ).
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.