Vyhlásené obstarávanie

Elektroinštalačný materiál


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 102,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31216100-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
22. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- elektroinštalačný materiál

Názov Položky:  1. elektroinštalačný materiál

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Istič PL6-B10/1 ,menovitý prúd 10A, menovité napätie 230/400V AC (48V DC),počet pólov 1-pólový, vypínacia charakteristika B, prierez vodiča 1 - 25 mm, stupeň krytia IP20

Presne: 7

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia - HS VSS - K, Školská 1762/1817, 093 02 Vranov nad Topľou, tel. kontakt: 0902968233, 055/7924 556

Cena predmetu zmluvy je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t. j. predstavuje cenu konečnú.

Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.

Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.

Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.

Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.

Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanou kompatibilitou so systémom používaným u objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.

Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky verejného Obstarávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7:00 do 15:00 hod.

Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu min. 1 pracovný deň vopred.

Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zákazky v deň dohodnutý medzi zmluvnými stranami, najneskôr však do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.

Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar