Vyhlásené obstarávanie

Úžitkové vozidlo 7 miestna dodávka do 3,5 tony


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 183,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34136200-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nové 7 miestne úžitkové vozidlo do 3,5 t dodávka spĺňajúce podmienky premávky na pozemných komunikáciách.

Názov Položky:  1. Úžitkové vozidlo 7 miestna dodávka do 3,5 tony - 1 ks

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Úžitkové motorové vozidlo do 3,5 tony

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Uzamykanie vozidla

Hodnota/Charakteristika: centrálne zamykanie s ovládaním v kľúči

Doplňujúce informácie

Miesto plnenia - Liptovský Mikuláš

Dodávateľ nesmie predmet kúpy odovzdať na dodanie inému subjektu.

Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.

Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.

Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.

Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady.

Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.

Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.

Dodávateľ spolu s dodávkou motorového  vozidla je povinný dodať kompletnú dokumentáciu v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, osvedčení o zhode vozidla COC (Certifikate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným  typovým  schválením ES, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlu budú dodané po 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z. z., certifikát výstražnej majákovej rampy pre zápis do

technického preukazu, certifikát stmavovacích fólii na zadné okná kabíny.

Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na každom mieste plnenia.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia  na náklady dodávateľa.

Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel na miestach plnenia a zaškolenia 2 osôb na každom mieste. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky obstarávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu.

Dodávateľ ručí za predmet zákazky t. z. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.

V technickom preukaze vozidla budú zapísané ťažné zariadenie,  maják a valník.

Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. Obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.

Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 11.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 3 pracovné dni vopred z dôvodu zabezpečenia účasti zaškoľovaných osôb.

V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia a prihlásenia vozidiel do evidencie. Dodávateľ vystaví jednu faktúru podľa odobratého tovaru na základe všetkých 3 podpísaných odovzdávacích protokolov. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.

V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúcheho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.

Počas záručnej doby je obstarávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v značkovom servisnom stredisku tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov (časová alebo kilometrová prehliadka).

Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia tejto povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..