Vyhlásené obstarávanie

Diskové pole pre dáta virtuálnych serverov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 180,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30233141-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
28. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
3. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Diskové pole pre dáta virtuálnych serverov

Opis obstarávania

Funkcie:

- Diskové pole pre dáta virtuálnych serverov

Názov Položky:  1. Diskové pole nižšej až strednej kategórie vrátane diskov: IBM Storage FlashSystem 5045 alebo alternatíva

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Základný SW nevyhnutný pre činnosť diskového poľa vrátane internej virtualizácie, thin provisioningu, synchrónnej a asynchrónnej replikácie dát, automatického tieringu, vytvárania snapshotov a klonov LUN, logickej konfigurácie, multipath ovládačov

Hodnota/Charakteristika: áno

Funkcie:

- Sieťové karty do existujúcich HP serverov

Názov Položky:  2. Sieťové karty do existujúcich HP serverov:

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Fibre channel karta - PN: P9D94A - HPE SN1100Q 16Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter

Presne: 2

Jednotka: ks

Funkcie:

- Prepojenie zariadení.

Názov Položky:  3. Konektory a káble:

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: GBIC Shortwave SFP+

Presne: 8

Jednotka: ks

Funkcie:

- Pomoc pri inštalácii.

Názov Položky:  4. Inštalácia:

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Pomoc pri inštalácii IT administrátorom obstarávateľa v rozsahu 2 MD.

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.

V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality do 2 kalendárnych dní od doručenia reklamácie.

Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek.

Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe zariadenie, ktoré spĺňa všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie.

Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 36 mesiacov.

Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom Dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe.

Písomný súhlas Objednávateľa  s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči Objednávateľovi.

Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO, ak:

Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.

Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.

Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.

Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.

Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.

Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.

Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.

Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.

Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok