Vyhlásené obstarávanie

Vývoj a konštrukcia superpočítača PERUN


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Výpočtové stredisko SAV
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 731 855,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30211100-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line prostredníctvom funkcionality IS EPVO.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

1.1. Uchádzač preukáže plnenie požiadaviek podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO predložením zoznamu dodaných tovarov za predchádzajúcich 8 (osem )rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia (s obsahom podľa § 12 ods. 2 ZVO), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie požiadaviek podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže v zmysle bodu 1.2 nižšie. 1.2. Uchádzač predloží Zoznam minimálne 1 (slovom „jedného“) realizovaného projektu za predchádzajúcich 8 (osem) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže, že realizoval a úspešne dokončil projekt v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky. Pod rovnakým alebo podobným charakterom sa pre účely tohto verejného obstarávania rozumejú projekty v predmete uvedenom v kapitole 1 až 5 v prílohe č. 7 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov (časť IKT) , v ktorom bol zadávateľ/výrobca ponúkaného zariadenia uvedený na akomkoľvek zozname Top500 (https://www.top500.org/ ) najvýkonnejších superpočítačov za predchádzajúcich 8 (osem) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo zhotoviteľa - obchodné meno a sídlo objednávateľa, - lehota dodania tovarov, - popis dodaných tovarov, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie, rozsah a odborná spôsobilosť na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, - zmluvnú celkovú cenu za dodané tovary a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za dodané tovary, ktorou sa rozumie celková cena v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH, - kontaktnú osobu objednávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname, Mena pre cenu: EUR. Zoznam dodaných tovarov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len poskytnutie služieb rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Náklady
  • Ponuky sa vyhodnocujú na základe nákladov použitím prístupu nákladovej efektívnosti, najmä nákladov počas životného cyklu v súlade s § 44 ods. 3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a to v zmysle stanovených kritérií na vyhodnotenie ponúk.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zostavenie, dodanie a inštalácia superpočítača na kľúč vrátane kontajnerového vybavenia v súlade s minimálnymi špecifikáciami, uvedenými v Opise predmetu zákazky pre túto verejnú súťaž. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronickej platformy verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EPVO.



2.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (superreverz).



3.) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (ďalej aj ako "RPVS") nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO.



4.) V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky v súlade s definovaným predmetom zákazky zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV) uvedeným v časti A.1 bod 2.4 súťažných podkladov.



5.) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Podrobnejšie viď. súťažné podklady Časť A.1, časť III., bod 17.



6.) Elektronická aukcia nebude použitá.



7.) Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky podľa § 28 ods. 2 ZVO: Predmet zákazky je z pohľadu obsahu nedeliteľný na vnútorné logické celky alebo časti. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne bez problémov dodávajú relevantní dodávatelia na trhu.



8.) Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci a nie je oprávnený overovať si údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že nemá priame prístupy do informačných systémov verejnej správy, t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať.



9.) Verejný obstarávateľ realizoval v súlade s § 25 ZVO prípravné trhové konzultácie na účely prípravy verejného obstarávania a informovania hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania. Závery z prípravných trhových konzultácií sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa a sú dostupné na nasledovnom odkaze:

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/478882?cHash=eafadd41cf53fa58f4cfaf3290020008



10.) Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na základe platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu č. 3033/2023 uzatvorenej s Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky.