Výzva na predloženie ponuky (požiadavka)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Obchodná akadémia – Kereskedelmi Akadémia
Sídlo: Mikszátha 1
97980 Rimavská Sobota
IČO: 00162108
Zastúpený: Mgr. Blanka Tomčová, riaditeľka
DIČ: 2021292845
IČ DPH: nie je platiteľom DPH
Bankové spojenie: Štátna pokladnica
č. účtu: IBAN:SK9081800000007000392237
SWIFT:SPSRSKBAXXX
IBAN:SK4381800000007000392210
SWIFT:SPSRSKBAXXX
2. Názov predmetu zákazky: Obstaranie stravy pre žiakov a zamestnancov školy - Obchodná Akadémia – Kereskedelmi Akadémia Rimavská Sobota
Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb, dodávka obedov pre žiakov a zamestnancov Obchodnej akadémie – Kereskedelmi Akadémia Rimavská Sobota.
Obedom sa na účely tejto žiadosti rozumie:
Jedla sa pripravujú podľa materiálno – spotrebných noriem a receptúr pre školské stravovanie.
A. Polievka
- jeden druh, pripravovaná denne, nie instantná, porcia v objeme 250 g podávaná denne, s 2 ks chleba alebo pečiva (podľa potreby).
B. Jedlá
a) bezmäsité – 400 g bezmäsitého jedla, s nízkym glykemickým indexom, v ktorom je surovina s obsahom rastlinnej bielkoviny minimálne 100 g v surovom stave
b) mäsité – pozostávajúce z 90 - 150 g mäsa v surovom stave a 200 g prílohy v stave uvarenom, s nízkym glykemickým indexom
c) príloha – zemiaky (varené, pečené), zemiaková kaša, hranolčeky, ryža, knedľa, halušky,
cestoviny, tarhoňa, dusená zelenina, iné, hmotnosť 150 - 220 g v uvarenom stave, zeleninový šalát (bez dressingu), rôzne druhy – s možnosťou vlastného výberu a dochutenia z pripravených
dressingov s hmotnosťou 200 g v surovom stave.
C. Šalát, kompót - rôzne druhy šalátov (výber čerstvých šalátov počas celého roka, predovšetkým z čerstvej zeleniny), hmotnosť 150 g a doplnkové šaláty zo sterilizovanej a kvasenej zeleniny, hmotnosť 150g, kompóty zo sterilizovaného alebo konzervovaného ovocia 150 g.
Dodávateľ obedy uvarí vo vlastných priestoroch a výdaj obedov realizuje vo výdajnej školskej jedálni Obchodnej akadémie – Kereskedelmi Akadémia Rimavská Sobota zamestnancami dodávateľa denne v čase od 12.00 hod. do 14.00 hod.
K výdaju obedov záujemca zabezpečí aj inventár: taniere, príbory, polievkové misy, naberačky, atď.
3. Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ)
PHZ 66 044,00 EUR bez DPH.
PHZ bola určená na základe :
- údajov a informácií o zákazkách na rovnaký alebo porovnateľný predmet zákazky
4. Termín dodania predmetu zákazky
1. september 2024 – 30. jún 2025 (každý deň školského vyučovania pre žiakov a každý pracovný deň pre zamestnancov školy, okrem školských prázdnin)
5. Obchodné podmienky
Obchodné podmienky sú uvedené v návrhu zmluvy o dodávke obedov, ktorý obsahuje základné obchodné podmienky, najmä dodacie podmienky, fakturačné podmienky, povinnosti dodávateľa.
6. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ponuky sa vyhodnocujú na základe
- najnižšej ceny
7. Podmienky účasti
Podmienkou účasti vo verejnom obstarávaní je technická a odborná spôsobilosť dodávateľa.
8. Kontaktná osoba: Mgr. Jana Marcineková,
mailová adresa: jana.marcinekova@obchars.sk, č.t. 0917 584 025
Rimavská Sobota 15.05.2023
Mgr. Blanka Tomčová
riaditeľka školy
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.