Vyhlásené obstarávanie

Vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Stredná priemyselná škola elektrotechnická, Hálova 16, Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
171 389,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80000000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
23. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk predložených uchádzačom(/mi) v systéme IS EVO na webovej adrese: https://www.isepvo.sk.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal / predložil verejnému obstarávateľovi zoznam podľa vzoru, ktorý tvorí Prílohu – časť č. A.8 ZOZNAM POSKYTNUTÝCH SLUŽIEB Výzvy na predkladanie ponúk (súťažných podkladov), ktorým preukáže poskytnutie služieb ako je predmet zákazky, t.j. Vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií za obdobie predchádzajúcich troch (3) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 30 000,00 EUR bez DPH. Bližšie uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnení zmluvy, tzn. na poskytovaní služieb tvoriacich predmet zákazky sa bude podieľať minimálne štyria kľúčoví experti / odborní pracovníci / osoby zodpovedné za poskytnutie služby (ďalej tiež „kľúčový expert / odborný pracovník"), a súčasne sa na plnení zmluvy, tzn. na poskytovaní služieb tvoriacich predmet zákazky bude podieľať minimálne jeden riadiaci zamestnanec - osoba zodpovedná za poskytnutie služby (ďalej tiež „kľúčový manažér"), na minimálne nižšie uvedených pozíciách, pričom tento odborný pracovník a kľúčový manažér musia spĺňať nižšie uvedené minimálne odborné a kvalifikačné podmienky: Minimálne štyria kľúčoví experti / odborní pracovníci: Štyria (4) kľúčoví experti / odborní pracovníci – na vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií, tj. každá osoba (/osoby), ktorá(/é) spĺňa(/jú) a preukáže(/u) nasledovné minimálne požiadavky: minimálne 3 ročná prax v oblasti vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií. Doklady na preukázanie podmienky účasti: Túto požiadavku (podmienku účasti) uchádzač/i preukáže/u vlastnoručne podpísaným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, v ktorom kľúčový expert / odborný pracovník uvedie: a) svoje meno a priezvisko, b) súčasného zamestnávateľa / alebo oprávnenie podnikať, c) odbornú prax v rozsahu: zoznam odbornej praxe v oblasti vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií 1. identifikácia zamestnávateľa/odberateľa, (obchodné meno, adresa/sídlo, IČO), kde kľúčový expert / odborný pracovník vykonával požadovanú odbornú prax, 2. opisom pracovnej náplne tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek / podmienku účasti verejného obstarávateľa na preukázanie odbornej praxe kľúčového experta / odborného pracovníka, 3. miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, [od (mesiac a rok) – do (mesiac a rok)] počas ktorého kľúčový expert / odborný pracovník vykonával odbornú prax tak, aby verejný obstarávateľ vedel vyhodnotiť splnenie určených minimálnych požiadaviek na dĺžku odbornej praxe odborného pracovníka, 4. identifikácia a kontaktné údaje (telefón a e-mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje, tzn. konečného odberateľa plnenia – vykonávateľa alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčový expert / odborný pracovník činnosť výkonu realizácie a poskytovania vzdelávacích služieb - programovanie digitálnych technológií vykonával, 5. vlastnoručný podpis kľúčového experta / odborného pracovníka; a súčasne, túto požiadavku (podmienku účasti) uchádzač preukáže vlastnoručne podpísaným čestným vyhlásením každej oprávnenej osoby, že bude k dispozícii na plnenie zákazky; uvedené je v súlade podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálne jeden kľúčový manažér: Jeden (1) kľúčový manažér - na vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií., tj. (každá) osoba, ktorá spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky: minimálne 3 ročná prax v oblasti vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií a to na manažérskej (vedúcej / riadiacej) úrovni, špecificky s požiadavkou manažmentu vzdelávacích služieb. Doklady na preukázanie podmienky účasti: Túto požiadavku (podmienku účasti) uchádzač preukáže vlastnoručne podpísaným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, v ktorom každý kľúčový manažér uvedie: a) svoje meno a priezvisko, b) súčasného zamestnávateľa / alebo oprávnenie podnikať, c) odbornú prax v rozsahu: zoznam odbornej praxe v oblasti výkonu vzdelávacie služby - programovanie digitálnych technológií a to na manažérskej (vedúcej / riadiacej) úrovni, špecificky s požiadavkou manažmentu vzdelávacie služby: 1. identifikácia zamestnávateľa/odberateľa, (obchodné meno, adresa/sídlo, IČO), kde kľúčový manažér vykonával požadovanú odbornú prax, 2. opisom pracovnej náplne tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek / podmienky účasti verejného obstarávateľa na preukázanie odbornej praxe kľúčového manažéra, 3. miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, [od (mesiac a rok) – do (mesiac a rok)] počas ktorého kľúčový manažér vykonával odbornú prax tak, aby verejný obstarávateľ vedel vyhodnotiť splnenie určených minimálnych požiadaviek na dĺžku odbornej praxe kľúčového manažéra, 4. identifikácia a kontaktné údaje (telefón a e-mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje, tzn. konečného odberateľa plnenia – vykonávateľa alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčový manažér činnosť v oblasti výkonu realizácie a poskytovania vzdelávacích služieb a to na manažérskej (vedúcej / riadiacej) úrovni, špecificky s požiadavkou manažmentu vzdelávacích potrieb vykonával, 5. vlastnoručný podpis kľúčového manažéra; a súčasne, túto požiadavku (podmienku účasti) uchádzač preukáže vlastnoručne podpísaným čestným vyhlásením (každej) oprávnenej osoby, že bude k dispozícii na plnenie zákazky. Uvedené je v súlade podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

3. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní, údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby, predovšetkým uvedenie údajov o takom strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby; uchádzač predloží zoznam požadovaného a dostupného strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia, ktoré bude mať k dispozícií pre realizáciu predmetu zákazky. V zozname uchádzač uvedie ku každému uvádzanému stroju a technickému vybaveniu nasledovné údaje: - popis a množstvo uvádzaného strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby, - forma vzťahu k uvádzanému stroju/technickému vybaveniu, vo vlastníctve/v inom vzťahu (uviesť a doložiť zmluvou preukazujúcou disponibilnosť s daným strojovým, prevádzkovým alebo technickým vybavením počas celého zmluvného vzťahu). Verejný obstarávateľ uvádza, že neposkytuje prílohu pre danú podmienku účasti, ako vzor prípadnej požadovanej štruktúry údajov; a predloženie údajov pre splnenie tejto podmienky účasti tak v rozsahu formy necháva vo voľnej dispozícii na uchádzačov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázanie splnenia podmienky účasti prostredníctvom takého strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby, a ktorým bude disponovať počas celého plnenia zmluvného vzťahu, a prostredníctvom ktorého je schopný (a bude) aplikovať špecifické plnenie podľa Zmluvy o vzdelávaní v súlade s Opisom predmetu zákazky, predovšetkým avšak nie len, funkčný model výučby v súlade s opisom predmetu zákazky, a vyhlásenie uchádzača, že použitý model výučby, má uchádzač v minulom čase prakticky overený minimálne počas troch rokov na minimálne 200 žiakoch/frekventantoch, a pre tento účel uvádza zodpovedajúce technické/strojové/prevádzkové vybavenie. V prípade, ak disponibilitu uvedeného strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia uchádzač preukazuje zmluvou (napr. - zmluvou o výpožičke, alebo napr. - nájomnou zmluvou alebo zmluvou o budúcej nájomnej zmluve, alebo napr. - kúpnou zmluvou alebo zmluvou o budúcej kúpnej zmluve, alebo napr. - leasingovou zmluvou alebo zmluvou o budúcej leasingovej zmluve, alebo – inou ako uvedenou formy vlastníctva / disponibility preukázané subdodávateľom(treťou osobou)), v ktorej osoba, ktorá poskytuje strojové, prevádzkové alebo technické vybavenie uchádzačovi, nie je ich vlastníkom, tak je požadované predložiť aj relevantný dokument z ktorého vyplýva, že vlastník súhlasil, aby táto osoba mohla dať poskytnuté strojové, prevádzkové alebo technické vybavenie do užívacieho postavenia prostredníctvom Zmluvy o vzdelávaní (podľa návrhu prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk), alebo mohla jej užívanie postúpiť tretej osobe (uchádzačovi) za účelom plnenia Zmluvy o vzdelávaní (podľa návrhu prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk). Bližšie uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač s najnižšou celkovou cenou s DPH za vzdelávacie služby podľa požadovaných súčinov položiek a navrhovanej ceny za 1 jednotku, celkovo v EUR s DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta, podľa Návrhu na plnenie kritérií podľa časti A.4 NÁVRH NA PLNENIE KRITÉRIÍ Výzvy na predkladanie ponúk. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby – poskytnutie vzdelávacích a školiacich (výcvikových služieb) - služby informačných technológií. Úvodné informácie k opisu predmetu zákazky: Skrátená informácia z opisu predmetu zákazky: praktické odborné vzdelávanie žiakov strednej školy v súlade so školským vzdelávacím programom študijného odboru 2573 M programovanie digitálnych technológií. Požadovaná špecifikácia zákazky: Predmetom verejného obstarávania a jeho výsledku je poskytovanie služieb – poskytnutie vzdelávacích a školiacich (výcvikových služieb), ktorými sú vzdelávacie služby v oblasti praktického odborného vzdelávania žiakov strednej odbornej školy v súlade so školským vzdelávacím programom študijného odboru 2573 M programovanie digitálnych technológií a v súlade s najnovšími poznatkami v oblasti informačno-komunikačných technológií (IKT). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti A.3 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a časti A.7 ZMLUVA, Prílohe č. 1 Zmluvy o vzdelávaní Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO.

2. Verejný obstarávateľ stanovil podmienky podľa § 117 ods. 5) ZVO a, to preukázanie podmienky u uchádzača, že u neho existuje (/neexistuje) dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. § 40 ods. 6 písm. f) ZVO, ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami, uvedené preukazuje uchádzač napr. doloženým vyhlásením, ktoré je súčasťou Návrhu na predkladanie ponúk (resp. Výzvy na predkladanie ponúk).

3. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO, na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom.

4. Ustanovenie § 11 ZVO tým nie je dotknuté (predch. ods. č. 2). Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu v prípadoch upravených v § 11 ods. 1 ZVO.

5. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje podľa § 20 ZVO a v súlade so súťažnými podkladmi/výzvou na predkladanie ponúk a prebieha, realizuje sa prostredníctvom informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie elektronická platforma https://www.isepvo.sk/ v aktuálne platnej verzii – IS EVO, vedenom a sprístupnenom: Úrad vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://www.isepvo.sk/ (ďalej len systém EVO / IS EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli elektronickej platformy – IS EVO (v aktuálne platnej verzii) v časti PRÍRUČKY / Dokumentácia https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti VIDEONÁVODY https://www.isepvo.sk/videonavody/ . Návody a ďalšie informácie sú dostupné na stránke www.isepvo.sk. Ponuky sa budú predkladať prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Na ponuku uchádzača, predloženú po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk a na ponuku predloženú iným spôsobom ako prostredníctvom IS EVO sa nebude prihliadať.

6. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe – aj pre prípadnú potrebu zadania štruktúrovaných dát ponuky) sú v súlade so zákonom / ZVO od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému IS EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa v časti Dokumenty zákazky.

7. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme IS EVO počas celého procesu VO.

8. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v súťažných podkladoch).

9. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.

10. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. Podľa § 66 ods. 7 ZVO, verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, a rozhoduje, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti (uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí) a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky (ponuky umiestnenej na prvom mieste v poradí) sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (superreverz); verejný obstarávateľ primerane aplikuje § 55 ods. 1 ZVO.

11. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.

12. Verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu (zadať objednávku) s nasledujúcim uchádzačom v poradí, a to pri zachovaní požiadaviek uvedených v § 117 ZVO, pričom je možná aplikácia podľa § 115 ods. 3 a 4 ZVO. Uvedené platí pre podlimitné zákazky aj zákazky s nízkou hodnotou.

13. Doba splatnosti daňového dokladu je 30 dní od jeho doručenia verejnému obstarávateľovi. Faktúry vystavené zhotoviteľom musia spĺňať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. V opačnom prípade je verejný obstarávateľ oprávnený faktúru zhotoviteľovi vrátiť na opravu. Lehota splatnosti opravenej faktúry začne v takom prípade plynúť až odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti. Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci plnenie predmetu zákazky riadne a včas v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa podpísaný zodpovednými osobami verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohu (preddavky) na plnenie predmetu zákazky.

14. Podľa § 10 ods. 4 ZVO môže verejný obstarávateľ obmedziť záujemcovi, uchádzačovi alebo skupine dodávateľov účasť vo verejnom obstarávaní, najmä ich vylúčiť alebo vylúčiť ich ponuku, ak má tento záujemca, uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike.

15. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

16. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 57 ZVO. Dôvodom na zrušenie verejného obstarávania môže byť najmä: - nebola predložená žiadna ponuka, - ani jeden uchádzač nesplnil podmienky výzvy a/alebo požiadavky na predmet zákazky, - boli doručené ponuky iba na jednu časť zákazky (ak aplikovateľné), - zmenili sa okolnosti, za ktorých bola výzva zverejnená. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo toto obstarávanie zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodu. O zrušení obstarávania budú všetci uchádzači upovedomení.

17. Verejný obstarávateľ zverejňuje v profile VO (pri príslušnej zákazke) doplňujúce informácie - DOPLNUJUCE_INFORMACIE.pdf (DOPLNUJUCE_INFORMACIE_VO1_vzdelavacie_sluzby_SPSE.pdf).