Vyhlásené obstarávanie

Laboratórne zariadenie na stanovenie dusíka a obsahu bielkovín Kjeldahlovou metódou


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Štátny veterinárny a potravinový ústav
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
81 046,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39300000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
29. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Laboratórne zariadenie na stanovenie dusíka a obsahu bielkovín Kjeldahlovou metódou

Opis obstarávania

Funkcie:

- Laboratórne zariadenie na stanovenie dusíka a obsahu bielkovín Kjeldahlovou metódou.

Názov Položky:  1. Laboratórne zariadenie na stanovenie dusíka a obsahu bielkovín Kjeldahlovou metódou

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Plnoautomatický destilačný a titračný systém v integrovanom celku pre stanovenie dusíka a bielkovín Kjeldahlovou metódou

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Oblasť použitia

Hodnota/Charakteristika: potraviny, krmivá

Funkcie:

- Laboratórne zariadenie na stanovenie dusíka a obsahu bielkovín Kjeldahlovou metódou.

Názov Položky:  2. Laboratórne zariadenie na stanovenie dusíka a obsahu bielkovín Kjeldahlovou metódou

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Plnoautomatický destilačný a titračný systém v integrovanom celku pre stanovenie dusíka a bielkovín Kjeldahlovou metódou

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Oblasť použitia

Hodnota/Charakteristika: potraviny, krmivá

Doplňujúce informácie

Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Dodanie nových nepoužívaných zariadení a nových nepoužívaných komponentov pre obe miesta dodania.

Vrátane dopravy, dodania, vyloženia, inštalácie a odskúšania prevádzkyschopnosti dodaných prístrojov na miestach dodania.

Súčasťou dodávky musia byť kompletné laboratórne zariadenia (so zabudovanými hardvérovými a softvérovými vybaveniami), celá dokumentácia s návodmi pre použitie, inštalačné reagencie a spotrebný materiál pre prvotnú inštaláciu.

Vyžaduje sa inštalácia prístrojov kvalifikovaným personálom u verejného obstarávateľa na oboch miestach dodania.

Úvodné odborné zaškolenie personálu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. V prípade, že nie je možné dodržať uvedený časový limit, dodávateľ a objednávateľ sa môžu dohodnúť na inom časovom intervale.

Vyžaduje sa súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov.

Dodávateľ musí vedieť zabezpečiť záručný a pozáručný servis s certifikovaným technikom na predmet zákazky, a to najneskôr do 48 hodín od obdržania objednávky, riadne zaškoleným servisným technikom na daný systém.

Technická a aplikačná podpora po dobu najmenej 8 rokov od uskutočnenia dodávky.

Záručná doba minimálne 24 mesiacov od uskutočnenia dodávky.

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky: technický opis predmetu zákazky.

Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.

V prípade, ak predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, dodávateľ sa zaväzuje do 30 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii.

Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia kontaktná osoba objednávateľa oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:

a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo

b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom neakceptuje.

Objednávateľ zálohu neposkytuje.

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

V elektronickej aukcii určujúcim kritériom účastníkov je cena s DPH, ktorá platí v Slovenskej republike podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil samostatné faktúry na predmet plnenia podľa miest dodania.