Vyhlásené obstarávanie

Technologické zariadenia stravovacích prevádzok


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 230,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39312000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Technologické zariadenia stravovacích prevádzok

Opis obstarávania

Funkcie:

- Na škrabanie  zemiakov, koreňovej zeleniny a cibule

- Dno a  bubon opatrený abrazívnou  korundovou vrstvou

- Materiál - nerez

- Stupeň ochrany - IP 54

Názov Položky:  1. Škrabka zemiakov a koreňovej zeleniny  - nerezová ŠKBZ-20N VARES alebo ekvivalent

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Škrabka zemiakov a koreňovej zeleniny

Presne: 1

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.

Vrátane inštalácie na mieste plnenia, montáže a montážneho materiálu k stroju, protokolu o zapojení el. spotrebiča a odskúšanie prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov.

Vrátane zaškolenia personálu  po uvedení zariadenia do prevádzky.

Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.

Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00.

Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberajúceho protokolu.

Záručný servis bude dodávateľ vykonávať v pracovných dňoch v čase od: 8:00 do 14:00 a najnesjôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy e-mailom, telefonicky alebo písomne

Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným európskym normám a STN.

Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.

Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH, zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.

Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená dňom dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou, vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky.

Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.

V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/ ako sú uvedené v technických vlastnostiach tejto špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.

Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.

V prípade dodania ekvivalentu je dodávateľ povinný preukázať, že ekvivalent spĺňa všetky požadované technické parametre, prípadne ich má lepšie. Uvedené dodávateľ preukáže zaslaním dokladov objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Objednávateľ posúdi ekvivalent a oznámi Dodávateľovi, či navrhovaný ekvivalent akceptuje. Pokiaľ nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 u) OPEP objednávateľ odstúpi od Zmluvy a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.

Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.

Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.