Vyhlásené obstarávanie

Čerstvý chlieb, pečivo, pekárske a cukrárenské výrobky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Zariadenie pre seniorov - Smaragd
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 650,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15612500-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Čerstvý chlieb, pečivo, pekárske a cukrárenské výrobky

Opis obstarávania

Funkcie:

- Dodávka čerstvého chleba, pekárskych a cukrárenských výrobkov

Názov Položky:  1. Čerstvý chlieb, pečivo, pekárske a cukrárenské výrobky

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Chlieb pšenično-ražný 1000 g krájaný, balený

Maximum: 2180

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Množstvá pekárenských výrobkov sú určené podľa aktuálneho počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov.

Hodnota/Charakteristika: Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.

Doplňujúce informácie

Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.

Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Chlieb, pečivo, rožky, pekárske a cukrárenské výrobky"

Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus s DPH, celkovú cenu na celé zmluvné obdobie s DPH a doby spotreby jednotlivých výrobkov.

Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov s účinnosťou od 15.6.2024-14.6.2025

Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.

Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.

Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.

Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a vysporiadať ju najneskôr do 2 dní. Reklamáciu môže objednávateľ uplatniť pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní od prevzatia a to písomne, e-mailom alebo telefonicky.

V prípade že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom na objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tom prípade má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy s mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Ak vzniknú náklady súvisiace s ukončením tohto zmluvného vzťahu, tieto hradí dodávateľ objednávateľovi.

Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č.345/2015, § 18 ods. 3, písm. b.

Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny v dodacom liste a následne vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.

Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.

Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.

Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a víkendy vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.

Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.

Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad o oprávnení podnikať, v ktorom bude zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru (Výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie predmetu zákazky a spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov.

Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Zo strany objednávateľa môže dôjsť k ukončeniu zmluvného vzťahu a vystaveniu negatívnej referencie. Fotokópie dokladov je možné zaslať aj elektronicky.

Objednávky sa predložia najneskôr deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase.

Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu.

Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.

Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.

Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp.osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Zmluvy.

Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní.

Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe.