Vyhlásené obstarávanie

Dodávka komponentov IT infraštruktúry a súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
162 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32422000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
6. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Dodávka komponentov IT infraštruktúry a súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Funkcie:

- komponenty pre obnovu bezpečnostnej brány

Názov Položky:  1. Brána firewall typ 1

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Množstvo

Presne: 2

Jednotka: kus

- Technicke Vlastnosti: Priemerná latencia prevádzky

Hodnota/Charakteristika: 10 μ-sekúnd

Funkcie:

Názov Položky:  2. VPN koncentrátor, typ 1

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Počet

Presne: 2

Jednotka: kus

- Technicke Vlastnosti: Počet rozhraní typu 1000BASE-T (koncovka RJ45)

Hodnota/Charakteristika: 8 rozhraní v každom dodanom zariadení

Funkcie:

Názov Položky:  3. Služby spojené s dodávkou komponentov pre obnovu bezpečnostnej brány

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Analýza súčasného stavu  a návrh riešenia

Hodnota/Charakteristika: áno

Funkcie:

Názov Položky:  4. Služby spojené s dodávkou komponentov pre obnovu VPN koncentrátora

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Analýza súčasného stavu  a návrh riešenia

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Zariadenia musia byť nové, nerozbalené, nepoužívané v originálnom balení od výrobcu, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. Zariadenia nesmú byť recyklované, repasované, renovované. Dodaný tovar bude zabalený v obaloch z recyklovaných materiálov alebo v obaloch, ktoré je možné následne recyklovať.

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa.

Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa predloženia funkčnej a technickej špecifikácie v rozsahu podľa bodu 6. túto ponuku Dodávateľa odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade odmietnutia predloženej funkčnej a technickej špecifikácie má Objednávateľ právo odstúpiť od Zmluvy.

Prevzatie predmetu plnenia bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, ktorého súčasťou bude aj Dodací list. Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v dvoch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a jeden pre objednávateľa.

Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite,V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať/pokračovanie/

/pokračovanie/ vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa.

Položky 3. a 4. Opisného formulára sa považujú za riadne dodané dňom podpisu akceptačného protokolu, potvrdzujúceho splnenie zmluvných povinností zo strany Dodávateľa, ktorý bude obsahovať najmä vyhlásenie o funkčnosti odovzdaného riešenia v súlade so špecifikáciou a  dátum odovzdania a prevzatia a podpisy oprávnených zástupcov.

Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).

Dodávateľ je povinný dodať tovar do miesta plnenia ako jednorazové plnenie

Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s týmito osobitnými požiadavkami na plnenie.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy

Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a inštalácie. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením položiek, parametrov a cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.

Požaduje sa predložiť dokumentáciu potvrdzujúcu oprávnenie realizovať tento typ dodávky pre jednotlivé dodávané komponenty napr. aspoň jeden technik s oprávnením checkpoint CCSME vydaný výrobcom komponentov pre bezpečnostnú bránu a aspoň jeden technik s oprávnením cisco CCIE Security vydaný výrobcom vpn koncentrátora, alebo ekvivalentné do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných zariadení, že je autorizovaným predajcom týchto zariadení. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek požiadať dodávateľa o preukázanie tejto skutočnosti. V prípade, že Dodávateľ nedisponuje potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných zariadení, že je autorizovaným predajcom týchto zariadení , je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode s technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek požiadať dodávateľa o preukázanie tejto skutočnosti. V prípade, že Dodávateľ nedisponuje vyhlásením o zhode, je Objednávateľ í oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady).

Lehota na realizáciu plnenia je stanovená na 10 týždňov od účinnosti zmluvy. Nedodržanie termínu realizácie je podstatným porušením zmluvy a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.