Vyhlásené obstarávanie

Oprava a údržba prístrojov a zariadení radiačnej kontroly výrobcov - CANBERRA PACKARD,BERTHOLD,RADOS,MIRION,BERGHOF,POL-EKO-APARATURA SP.J., BIOMETRIC, CARBOLITE, MGP INSTRUMENTS, NRC, PREMIUM ANALYSE, F&J SPECIALITY PRODUCTS,KROMEK,PERKIN ELMER


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
699 918,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50410000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
9. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
„On-line“ sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému IS EVO.
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

V súlade s §38 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/507449

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena v eurách bez DPH za celý predmet

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú korektívne opravy, preventívne kontroly, kalibrácie a overenie zariadení a systémov radiačnej ochrany a rádiochémie V1, A1, TSÚ RAO, MSVP, RÚ RAO, FS KRAO, VNAO, IS RAO a IRAO a ZRAM v rozsahu podľa špecifikácie predmetu zákazky. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na

predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola

predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po

lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov.

b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku.

c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút

poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.

d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na webovej stránke,(www.isepvo.sk/o-systeme/), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/507449 . Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom EPVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.

e)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na

národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené.

f)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy, najskôr však od 01.01.2025 do 36 mesiacov.

g)Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 písm.b) Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

h)Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o

verejnom obstarávaní 10 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

i) Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná na karte "Informácie o časti (GR-Lot) (Časť LOT-0001)"

tohto Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania stanovená na "6 mesiacov", sa - v zmysle bodu 8.1 Súťažných podkladov - skončí 09.01.2025.